Bamse_ Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Siden portrettet mitt ikke fikk no særlig respons så prøver jeg nå med ett litt annet bilde. Dette skal egenltig kun være inspirasjonsbilder til ett reklamebyrå jeg jobber sammen med angående en promoside/plakat for en blues konsert ting som skal arrangeres til sommeren Kommentarer? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Vet ikke hvor godt fuglebæsjen på benken passer med stemningen i bildet. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Fint bilde, vanskelig å si hva jeg synes når jeg ikke helt vet temaet, men bildet er flott. Fint utsnitt Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Flott, men bæsjen ødelegger Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 haha, er enig i det med bæsjen på en måte, men så er jo den på en måte en naturlig del av stedet den og Lenke til kommentar
Speik Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Healing Spot Tool i Photoshop får den bæsjen til å forsvinne på rekordtid! Uansett, on topic. Jeg elsket det bildet der! Selv er jeg også fan av å ta bilder av enkle ting, for så å få dem til å se utrolig uttryksfulle ut. Dette synes jeg du har klart med den benken. Lenke til kommentar
peetah Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg får med en gang følelsen av ensomhet, vet ikke helt om det er meningen. Det er en trist stemning i bildet.. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg får med en gang følelsen av ensomhet, vet ikke helt om det er meningen. Det er en trist stemning i bildet.. 8762388[/snapback] Tanken bak bildet var vel egentlig ikke det der og da, men i redigeringsfasen begynte jeg vel å legge ett litt mørkere preg på det og fjerne de klare fargene, så var vel ikke "happy-thoughts" som var inspirasjonen til bildet i hvertfall Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 The destroying scat! syntes bilde hadde en flott ro over seg. Men litt for kjedlig kanskje, og lite spesielt. Ble litt bare et rolig bilde av en benk. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Vet ikke hvor godt fuglebæsjen på benken passer med stemningen i bildet. 8736819[/snapback] Cooking in 20 seconds with photoshop! Endret 2. juni 2007 av Strupstad Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Tja fuglebæsjen var vel forsåvidt greit å få bort, men etter min mening alt for harde kontraster i din versjon :] Låven ble nesten svart, himmelen utbrent og stolen ble alt for "hard" etter min mening :] Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Må si den fuglebæsjen ødela endel ja, hehe. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg får ingen assosiasjoner til blues konsert når jeg ser dette bildet. Det var en aning mørkt og litt gråe/triste farger, men det var kanskje også din intensjon?? Tror det kunne ha gjort seg bedre som svart hvitt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) bort med bæsjen edit: det hadde jo Strupstad gjort fra før.. Endret 3. juni 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå