Mr. Bojangles Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Hei Er i den situasjonen at jeg skal kjøpe meg nye joggesko (primært til bruk på tredemølle og grus). Jeg har en Ipod og lurer derfor på å kjøpe meg et par sko som støtter Nike+. Det jeg lurer på er hvilke fordeler man får med dette systemet? Får man opp hastighet, distanse osv.? Kan dette monteres i andre sko enn Nike? Er Nike+ skoene gode i forhold til f.eks. Asics og Adidas sine sko? Endret 30. mai 2007 av EvenT Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har bare nike+ skoene, og lite erfaring med andre sko, men de fungerer til å løpe i, og dempingen kjennes. For å benytte deg av nike+iPod trenger du strengt tatt ikke skoene (finnes en del kreative løsninger rundt på nett). Hastighets-måleren og distansemåleren fungerer så som så. JEg har ikke giddet å kalibrere min, men den gir jo en pekepinn. Det jeg liker er å få tiden lest opp på øret. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Systemet virker genialt. Jeg skal kjøpe det så snart jeg har penger! Definitivt "the gadget of the year" for aktive mennesker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå