ompopo Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Heisann Ble plutselig litt usikker når jeg så en diskusjon som sa at PS3 ikke var bakoverkompatibel i Europa. Er dette sant? Vil jo gjerne ha en PS3 hvor jeg kan spille PAL PS2 spill og PAL PS1 når jeg kjøper den. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Nei, det er ikke sant. Det er software-emulering i Europa, den støtter hele PS1 biblioteket, og tusenvis av PS2-spill. google etter PS3 backcompatibility list så for du sannsynligvis opp sony sin liste over hvor godt de spillene du er intressert istøtter, da ikke alt støttes 100%.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Joda, den er bakoverkompitabel, men ikke med absolutt alle ps2-spill, men bortimot.... Det finnes en liste, men jeg er lat, så den får noen andre finne... Endret 29. mai 2007 av qoutor Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 http://faq.eu.playstation.com/bc/bcGames.htm Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Noen som vet hva de mener med minor issues (som det sier for Dark Chronicle)? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Noen som vet hva de mener med minor issues (som det sier for Dark Chronicle)? 8736561[/snapback] Det betyr at spillet ikke kjører perfekt. Jeg har ikke PS3, men jeg mener jeg så på en liste at i feks. Final Fantasy IX var det noen striper i overkant som ikke skulle være der. Så det gjør sikkert ingen ting på spillopplevelsen, men det er der likevell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå