Mister_joney Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Kritikk..? Slakt? Skryt..? Endret 29. mai 2007 av Mister_joney Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 hmm, pent og skarpt. Men litt for mørkt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Har du redigert noe på bildet? Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Kjempeflott bilde, mørkt og rolig stemning. Liker utsnittet, de oransje prikkene blir en litt for stor kontrast dog, blir litt forstyrrende. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Kritikk..? Slakt? Skryt..? 8736468[/snapback] Hvis du ikke har redigert noe på bildet syntes jeg det var kjempebra Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Har bare sharpet det pittelittegranne:) Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Har bare sharpet det pittelittegranne:) 8740458[/snapback] Ok, jeg syntes det så veldig datalaget ut, men du har fått det til bra. Kontrasten mellom det svarte og det lilla er kjempe fin. Hvordan var bildet før du sharpet det? Hadde vært morsomt å se forskjellen Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Legger ved orginalen... Når jeg ser etter så har jeg lagt litt lys på blomsten og: Endret 30. mai 2007 av Mister_joney Lenke til kommentar
jammi Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Også originalen så veldig datalaget ut.. O.o Men for all del, et pent bilde. Originalen var best Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Legger ved orginalen... Når jeg ser etter så har jeg lagt litt lys på blomsten og: 8741999[/snapback] Der var det ikke store forskjellen på orginalen og den dataredigerte, bortsett fra litt lys. Jeg mener den ble finere etter redigeringen. Klare farger, kjempestilig... Det er vell kanskje et av de bedre fotografiene jeg har sett her... var ikke lenge siden jeg begynte å kikke på denne delen av forumet heller da Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Legger ved orginalen... Når jeg ser etter så har jeg lagt litt lys på blomsten og: 8741999[/snapback] Der var det ikke store forskjellen på orginalen og den dataredigerte, bortsett fra litt lys. Jeg mener den ble finere etter redigeringen. Klare farger, kjempestilig... Det er vell kanskje et av de bedre fotografiene jeg har sett her... var ikke lenge siden jeg begynte å kikke på denne delen av forumet heller da 8745455[/snapback] Tsen takk for det, setter pris på at di sier det...! Hygelig å høre at bildet falt i smak:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå