kaaasen Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hei! Jeg er litt spent på om prisene på P4 "Northwood" prosessorene kommer til å falle enda litt mer i Januar, eller om de kan komme med i Januarsalget (helst på Komplett.no). Er det noen mulighet for at prisene senkes med noen hundrelapper innen noen uker tror dere? Tenker da SPESIELT på P4 2.4GHz med 533Mhz bus-hastighet. Er det noen "tradisjon" for at CPU'er faller litt mer i pris i Januar enn ellers? Mvh Kim André Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Uten å vite noe spesielt om CPU er, så er tradisjonelt datautstyr billigere i første å andre kvatal en tredje og fjerde. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 mener at pentium prisen skulle falle igjen snart? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Ingen her som jobber for en webshop kan fortelle hvordan prisene utvikler seg denne måneden? Jeg sendte en mail til Komplett.no, men jeg regner ikke med svar derfra før om noen dager hvertfall. Jeg trenger en prosessor, NÅ! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Ingen her som jobber for en webshop kan fortelle hvordan prisene utvikler seg denne måneden? Jeg sendte en mail til Komplett.no, men jeg regner ikke med svar derfra før om noen dager hvertfall. Jeg trenger en prosessor, NÅ! Send til andre også da hvis du trenger svar. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Om ikke eg husker feil så var den offsielle pris nedgangen i februar en gang. Om du vil vite eksakt dato så finner du svare på hardware.no? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Finner svaret på Hardware.no? Mener du at det er skrevet alt, eller at det kommer etterhvert? Velvel... Til Februar har jeg ikke tid til å vente, så jeg får heller ta noen ekstra timer på jobben før skolen begynner igjen. *frese gjennom HW.no's artikler* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå