JRL Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hei. Jeg har en bil med rød lakk. Det som ofte skjer med biler som har denne fargen begynner lakken å bli litt "slitt". Den er fortsatt ganske fin i lakken, men den begynner å tape seg litt. Vil helst ungå å få en halvt hvit halvt rød bil. Noen som har tips til hva jeg burde gjøre for å bedre det? Gjerne anbefal produkter og hvor tilgjengelig eventuele produkter er. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hei. Jeg har en bil med rød lakk. Det som ofte skjer med biler som har denne fargen begynner lakken å bli litt "slitt". Den er fortsatt ganske fin i lakken, men den begynner å tape seg litt. Vil helst ungå å få en halvt hvit halvt rød bil. Noen som har tips til hva jeg burde gjøre for å bedre det? Gjerne anbefal produkter og hvor tilgjengelig eventuele produkter er. 8736417[/snapback] Først og fremst: En god runde med lakkrens. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 står litt om dette her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=770731 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå