ostov Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Heisann sveisann! Jeg tenker på å kanskje flytte ut til høsten og bare jobbe litt i en vanlig butikk. Tenkte litt på å flytte ut hjemmefra. Blir Kr.sand i tilfelle. Passer best med tanke på at de fleste kjente er her. Er 19år (88) *Er det noe forskjell på når det er lett å få gode leiligheter. Ser at noen er veldig små og dyre, mens andre er "store" og ikke fult så dyre *Er det ille å bo i en hybel? Litt trangt? Erfaringer...? *Hvordan er det å leie med andre venner? Er det sånn at du er nødt til å bli lei eller? Kommer sikkert noen flere spørsmål! Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Funker greit å leie ilag me en venn, har bodd med samme karen i 2 år nå, jeg er hvertfall ikke lei enda Lenke til kommentar
ostov Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Funker greit å leie ilag me en venn, har bodd med samme karen i 2 år nå, jeg er hvertfall ikke lei enda 8736528[/snapback] Hehe. Det høres jo bra ut! Noen flere svar? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det re greit å flytte ut Men ville forhørt med med vennane dine om de også skal flytte vekk, så du ikke ender opp aleine hehe Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) du bør være på hugge nå, nå er det mange tusen leiligheter etc som blir tomme om 14 dagers tid Viss du går skole så er en liten hybel ok, men skal du være lærling eller jobbe så er vell en litt større bedre (men ikke gå for noe for dyrt, det koster å bo i lille norge) Husk du må føle deg hjemme, dra rundt og se i anonser i lokal avisa der du vill flytte det er snart masse å velge og vrake i Endret 30. mai 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå