Post_Mortem Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Har kjøpt en Navigon PNA TS7000T GPS, fra komplett, hvor komplett skriver i info om produktet: "- Fotoboks varsler – innebygd varsling av 14,500 permanente fotobokser i 14 EU byer." Men jeg finner ikke ut hvordan jeg slår på eller installerer dette! Eneste jeg har funnet i programvaren er "vil du aktivere fotoboksvarsler for kontroll i enkelte rundkjøringer" eller noe slikt tullball. Utrolig irriterende! Finner ikke noe info til hjelp på navigon sine sider heller. Håper virkelig noen kan hjelpe meg. -->Link til Komplett sin infoside om produktet<-- Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Vil anbefale deg å installere PoiWarner på den, kan legge inn alt mulig slags Poi på den. også mulighet å legge inn lyd på Poi når en nærmer seg dem, ser også Poi på kartet. http://www.navigon-user.com/poi_warner.php Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Men dette har altså ingenting med radarvarsling å gjøre (ref Topic). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå