MortenS Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg har kjøpt en slik fancy Microsoft Remote Control til Media Center. Men ville gjerne at den funker i vanlig Windows XP eller Vista også, ikke bare Media Center. Har prøvd å finne gamle poster på dette med er umulig å finne noe relevant på ordene "Microsoft Media Center Remote Control"... Har noen tips om hvordan få knappene på denne fjernkontrollen til styre MediaPlayer classic eller som en mus i Explorer? Takk for tips! Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Mener å tro at Girder skal ha god støtte for denne, forøvrig fungerer den fint med min innstallasjon av Windows XP og Meedio. Her er det da Meedio som tar seg av mottaket av signaler. Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg hentet Girder nå, men skjønner ikke bæret av det... Girder støttet ikke Microsoft Media Center Remote så har lastet ned en plugin (MceIr-5.zip) fra Promixis som skal gi støtte for alle MCE IR remotes. Likevel dukker ikke den opp som valg i options. Noen tips? Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har ikke erfaring med girder, men jeg vet at noen knapper på den tilsvarer visse tastetrykk: Pil opp = Pil opp Pil ned = Pil ned Pil høyre = Pil høyre Pil venstre = Pil venstre OK = Enter Clear = Esc Disse har jeg konfigurert i VLC: Pil opp = Volum opp Pil ned = Posisjon (tid) Pil høyre = 10 s fram Pil venstre = 10 s bakover OK = Play/pause Clear = Lukk VLC Men girder er sikkert bedre, så jeg er også interessert i å høre mer om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå