Dux ducis Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Avatar hadde passet bedre en bilde i siggen ja. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Bilder, stor skrift osv er bannlyst å siggen. Vi la til avatars for at vi skulle ungå bilder i sigg. Derfor: Kun plain text i siggen Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Kan dere ikke sende en mail til alle brukerne med beskjed om maks avatar str. og informasjon om reglene for signatur? Slik at alle får det med seg? (btw, min avatar er 50x36, innenfor grensa :wink: ) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Kan dere ikke sende en mail til alle brukerne med beskjed om maks avatar str. og informasjon reglene for signatur? Det er mulig. Vurderes. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 PM fungerer også, nå som man får et pop-up beskjed når man får ei. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 siden det "nye forumet" kom så har jeg merket at fler og fler har puttet STORE bilder i siggen .. (eksempel jannis-15 .. eller 16 eller no sånnt) jeg har prøv ALT kebab, minsket, senket kvaliteten, gjort om bildeformatet osv uten hell... derfor har jeg nå gått tilbake til min gamle sigg igjenn. fornøyd nå? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 fornøyd nå? nei .... men det er ikke et bilde Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jannis: Og si Specsène sine er jo mer plagsomt da. Jeg gjorde det når jeg var ny på forumet. For over 1år siden. Etter det har jeg ikke hatt noe slikt i siggen. Hadde vell : "CFD er den lykkelige eier av en XP1466@1924mhz" en liten stund ,men det er 1linje. Lenke til kommentar
Rockj Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 *lurer på om min er okey* (veit der er feil i den, skal rettast når eg får tilgong til serveren filen min ligger på ) *Kanskje prøve å gjere den litt mindre * Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Ikke egentlig. Funker fint hvis teksten var mindre og uten bilde på sigg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå