Gå til innhold

Anbefalte innlegg

siden det "nye forumet" kom så har jeg merket at fler og fler har puttet STORE bilder i siggen .. (eksempel jannis-15 .. eller 16 eller no sånnt)

selv syne jeg dette er ... Faens så plagsomt .. selve teksten i innlegga blir nesten usynlig og forumet blir mer ... useriøst og plagsomt å lese ..

hva med noen regler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes heller det burde vært mulig å bruke avatarer, å fjerne muligheten til å bruke bilder i sig.

Blir veldig rotete og ekkelt med bilder mellom tekstene, da er det bedre med avatarer

Edit:

Noe jeg heller ikke liker er det som har listet opp pc-komponentene sine med fullt av diverse smilie'er etter hvert komponent, det blir rotete og ekstremt irriterende

Lenke til kommentar

Hadde et bilde i signaturen en gang - da fikk jeg en mail av moderator som sa at jeg ble utstengt hvis ikke bildet var fjernet innen tre dager.

Så noen regler tror jeg det er! Men det virker som om de ikke opprettholdes lenger. Før, hvis en tråd hadde f.eks. caps i emnet ble den stengt med en gang. Flere slike tilfeller finner vi hvis vi går igjennom trådene. Kanskje moderatorene er på en liten "ferie" ? De har iallefall slakket søylene no veldig.

Lenke til kommentar

For modembrukere er Dikky verst da. 152,253 bytes (!) er giffen hans på.

Men Jannis sitt bilde er ekstremt stort i pixels ja, rart ingen moderator har reagert enda. Mitt bilde er forøvrig 80x70px og 955 byte.

Støtter forøvrig CerveZa_ i at man bør gi oss muligheten til å ha avatarer og fjerne muligheten for bilde i signaturen. På den måten blir bildene mindre plagsomme ettersom de kun fyller opp et tomrom og ikke tar ekstra plass :)

Lenke til kommentar

Me liker ikkje bilder i signaturen uansett kor store dei er. Det er tydeligvis ikkje alle som er einige med meg når det gjeld dette, så difor slår me ikkje ned på det lenger. Det same gjeld signaturer på over 4 linjer. Uansett så er det ein stygg uvane med bilder i signaturen, det burde dei meir erfarne brukarane som postar her vete.

Lenke til kommentar
Me liker ikkje bilder i signaturen uansett kor store dei er. Det er tydeligvis ikkje alle som er einige med meg når det gjeld dette, så difor slår me ikkje ned på det lenger. Det same gjeld signaturer på over 4 linjer. Uansett så er det ein stygg uvane med bilder i signaturen, det burde dei meir erfarne brukarane som postar her vete.

Jepp, enig. Det blir mer kompakt, og langt mindre skrolling uten bilder i sig. Som du selv nevner, sikkert mange som er uenige i dette.

Lenke til kommentar

Gå for avatarer med max str. 80x80

Alt som heter animert er veldig forstyrrende på et forum, se SnowDOG_'s avatar

Synes dere burde kvitte dere med de animerte smily'ene også, et forum skal leses, og det er distraherende med hoppende ditt'er og datt'er

Men avatarer er kjekt, da kan man kjenne igjen brukerene lettere

Lenke til kommentar
Gå for avatarer med max str. 80x80

Alt som heter animert er veldig forstyrrende på et forum, se SnowDOG_'s avatar

Synes dere burde kvitte dere med de animerte smily'ene også, et forum skal leses, og det er distraherende med hoppende ditt'er og datt'er

Men avatarer er kjekt, da kan man kjenne igjen brukerene lettere

Animerte avatarer syns jeg er HELT ok.

Samme for meg hva som er i avataren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...