Kebab GUD Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 siden det "nye forumet" kom så har jeg merket at fler og fler har puttet STORE bilder i siggen .. (eksempel jannis-15 .. eller 16 eller no sånnt) selv syne jeg dette er ... Faens så plagsomt .. selve teksten i innlegga blir nesten usynlig og forumet blir mer ... useriøst og plagsomt å lese .. hva med noen regler? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 må nesten si meg litt enig, hater det når siggen til en kis moser layouten til forumet maks så bredt som forumet er ville jo vert fint da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Er litt enig i det at Jannis sitt bilde er litt for stort ja. Mitt er under bare 80 x 118 pixels og 9.6 KB noe som jeg syns dere kan leve med. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 ja enig. dere som har bilde hittil her i posten er greie. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Synes ikke de burde være større enn typiske bannere... Hvis noen skjønner hva jeg prøver å si, helst mindre. Og da tenker jeg med tekst+ bilde eller bare bilde osv. Begynner å bli litt lei av å scrolle så mye Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Synes heller det burde vært mulig å bruke avatarer, å fjerne muligheten til å bruke bilder i sig. Blir veldig rotete og ekkelt med bilder mellom tekstene, da er det bedre med avatarer Edit: Noe jeg heller ikke liker er det som har listet opp pc-komponentene sine med fullt av diverse smilie'er etter hvert komponent, det blir rotete og ekstremt irriterende Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Da skal du lese de postene av folk som lurer på om pcn de skal kjøpe er bra , jeg klarer det rett og slett ikke, ser en har svart før meg og slidern til siden er knøttliten (knotten), og siden er rotete, en mal kunne vært greit å ha til det Lenke til kommentar
Laka Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hadde et bilde i signaturen en gang - da fikk jeg en mail av moderator som sa at jeg ble utstengt hvis ikke bildet var fjernet innen tre dager. Så noen regler tror jeg det er! Men det virker som om de ikke opprettholdes lenger. Før, hvis en tråd hadde f.eks. caps i emnet ble den stengt med en gang. Flere slike tilfeller finner vi hvis vi går igjennom trådene. Kanskje moderatorene er på en liten "ferie" ? De har iallefall slakket søylene no veldig. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 For modembrukere er Dikky verst da. 152,253 bytes (!) er giffen hans på. Men Jannis sitt bilde er ekstremt stort i pixels ja, rart ingen moderator har reagert enda. Mitt bilde er forøvrig 80x70px og 955 byte. Støtter forøvrig CerveZa_ i at man bør gi oss muligheten til å ha avatarer og fjerne muligheten for bilde i signaturen. På den måten blir bildene mindre plagsomme ettersom de kun fyller opp et tomrom og ikke tar ekstra plass Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Me liker ikkje bilder i signaturen uansett kor store dei er. Det er tydeligvis ikkje alle som er einige med meg når det gjeld dette, så difor slår me ikkje ned på det lenger. Det same gjeld signaturer på over 4 linjer. Uansett så er det ein stygg uvane med bilder i signaturen, det burde dei meir erfarne brukarane som postar her vete. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Er min gale? syns den er grei eg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Er min gale? syns den er grei eg. Syns den er grei jeg, men kunnen nokk kanskje vært littegranne mindre...ellers helt OK. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Har lettet lenge etter en slik. Anyways skal se om eg får gjort den mindre. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Synes ikke de burde være større enn typiske bannere... Kan jeg ha et banner som sig? Kansje et halvskittent et, som dette: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg har lyst å ta bort bilder i sigg, og kanskje heller åpne for avatar. Men skal diskutere det med resten av gjengen. Er uten news atm Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Me liker ikkje bilder i signaturen uansett kor store dei er. Det er tydeligvis ikkje alle som er einige med meg når det gjeld dette, så difor slår me ikkje ned på det lenger. Det same gjeld signaturer på over 4 linjer. Uansett så er det ein stygg uvane med bilder i signaturen, det burde dei meir erfarne brukarane som postar her vete. Jepp, enig. Det blir mer kompakt, og langt mindre skrolling uten bilder i sig. Som du selv nevner, sikkert mange som er uenige i dette. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Gå for avatarer med max str. 80x80 Alt som heter animert er veldig forstyrrende på et forum, se SnowDOG_'s avatar Synes dere burde kvitte dere med de animerte smily'ene også, et forum skal leses, og det er distraherende med hoppende ditt'er og datt'er Men avatarer er kjekt, da kan man kjenne igjen brukerene lettere Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Gå for avatarer med max str. 80x80 Alt som heter animert er veldig forstyrrende på et forum, se SnowDOG_'s avatar Synes dere burde kvitte dere med de animerte smily'ene også, et forum skal leses, og det er distraherende med hoppende ditt'er og datt'er Men avatarer er kjekt, da kan man kjenne igjen brukerene lettere Animerte avatarer syns jeg er HELT ok. Samme for meg hva som er i avataren. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 hvordan setter dere inn bilde på siden? jeg får det ikke til?? Edit: jeg fikk det til!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå