mcgroven Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Magi og skyting forenes. Se videoen Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Kul trailer, men er mer skeptisk til spillet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Tøff trailer med fin musikk, men jeg har sett in-game filmer av multiplayer, og det ser mildt sagt ikke så smidig ut som traileren skal ha det til. Man kan bruke sverd, noe som er tøft, men man løper bare rundt og hamrer på musetasten for å hugge med sverdet, den ene måten det er mulig. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Synd det rendres så mye trailere, det gir som regel helt feil inntrykk og bygger opp forventninger som sjelden lar seg fylle. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 blir det månedes avgift, eller betaler man kun for spillet, og spiller så mye man vil? (PC) Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Shadowrun fansen var i ekstase da det ble klart at det kom et nytt spill fra Shadowrun-universet, men satte kaffen i halsen da det ble klart at det bare var en flerspiller. CS med magi. Jaja, det er muig det kan fungere, men jeg hadde helst sett et skikkelig rollespill ala Shadowrun for Sega Genesis. Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg fikk spillet i posten i går og har spillt det i hele dag. Jeg var også først litt skeptisk til konseptet med magi og skyting i multiplayer. Men dette fungerte utrolig bra, mye bedre enn forventet. Man har også "party" som gjør at man kan lete etter spill og slikt sammen med venner: genialt. Jeg anbefaler dette spillet på det sterkeste. Om noen kjøper det så legg meg til på Live. Gametag: Power User Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 blir det månedes avgift, eller betaler man kun for spillet, og spiller så mye man vil? Ja, det lurer jeg også på, blir det avgift på pc og xbox 360 eller bare på 360? Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Og fungerer det på XP eller må man ha vista? Sto det på pakken =S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg