Wipeout Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Har fått et tilbud på et Sigma 24-135mm f/2,8-4,5 til Canon, og lurer på om noen har noen erfaringer med dette objektivet. Føler det er på tide å bytte ut kit objektivet til mitt Canon 300D. Lenke til kommentar
morlie Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 lurt å legge ut pris du har fått tilbudt? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) lurt å legge ut pris du har fått tilbudt? 8736145[/snapback] Prisen er egentlig ikke så relevant, jeg vet hvor mye det koster nytt, så det er et tilbud. Jeg vil bare vite hvor bra dette objektivet egentlig er. Endret 30. mai 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det er allikevel et meningsløst spørsmål. Hva gjør at du "føler" at det er på tide å bytte ut kit-objektivet? Hva slags bruk er du i hovedsak interessert i? Hvor mye penger skal du legge i det? Det er helt umulig å si om noe er "bra" eller "dårlig" helt isolert sett (i hvertfall av denne typen produkter). Det avhenger av hva du sammenlikner med, pris og bruksområde. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Det er allikevel et meningsløst spørsmål. Hva gjør at du "føler" at det er på tide å bytte ut kit-objektivet? Hva slags bruk er du i hovedsak interessert i? Hvor mye penger skal du legge i det? Det er helt umulig å si om noe er "bra" eller "dårlig" helt isolert sett (i hvertfall av denne typen produkter). Det avhenger av hva du sammenlikner med, pris og bruksområde. 8739907[/snapback] Altså det jeg lurte på er om noen har erfaringer med det objektivet. Selvfølgelig er det dårligere enn et objektiv merket med L fra Canon. Men det er ikke det jeg spør om heller. Det som gjør at jeg "føler " jeg må bytte ut EF-S 18-55 mm er brennvidden, og skal vel i hovedsak ta bilder av nakne damer og biler for de som er nyskjerrige. Og det er ikke enda en "hjelp jeg skal ha nytt objektiv" tråd. Det er ikke snakk om noen sammeligning med andre objektiver. Når det gjelder antall penger jeg skal legge i det, så er det ikke mye da jeg har fått et veldig bra tilbud på objektivet. Så egentlig skjønner jeg ikke hva som er meningsløst med å spørre om noen har erfaring med dette objektivet. Endret 31. mai 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå