pharao-dn Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Ok. Jeg har fått min nydelige Asus A7V, men det viste seg at ikke alt er som det skal være. Det er problemer med lyden. Det er kraftigere bass, eller lavere frekvenser om du vil, på den høre kanalen. Et veldig sært problem. Er det noen åpenbare feil? Jeg har ikke prøvd å reinstallere drivere eller slikt. De er nylig opdaterte. Kan det være HW? Det er slik både i øreklokkene, ørepluggene og selve høtalerne. Jeg har ikke fått sjekket SPIDF, men tipper at problemet ikke ligger i outputen. Forslag? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Høres ut som om du har defekt kondensator i audioforsterkeren. Temmelig sikkert en reklamasjonssak. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg har ikke fått sjekket SPIDF, men tipper at problemet ikke ligger i outputen. Forslag? 8735749[/snapback] Jeg vil anbefale deg å få testet med S/PDIF. Da kan du sjekke om problemet ligger i den analoge elektronikken på lydkortet, eller i den digitale signalbanen - selv om dette er minst sannsynlig. Jeg også velger å tro det er noe defekt i den analoge signalbanen på lydkortet. Lenke til kommentar
pharao-dn Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Hvordan kan jeg få sjekket dette? Jeg har/ vet ikke om noe jeg kan bruke. Det er faktisk vanlig minijack og spidf i samme utgang. btw: "Realtek High Definition Audio" heter visst lydenheten. Er vel sikkert internt. Lenke til kommentar
pharao-dn Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 ... og den er på vei til Asus om noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå