Gå til innhold

Asus G1S-A1 15.4" til Norge


Anbefalte innlegg

Er det fler enn meg som har blitt forelsket i Asus G1S-A1 ?

Den ser hvertfall utrolig pen ut, fine specs, stor Enter-knapp og Ctrl nederst i hjørnet. Alt så liksom så gjennomført ut i den pakken.

 

Kanskje denne vil være en fin konkurrent i den pågående Zepto vs Compal "krigen" ?

Bare lurer litt på når den kommer og eventuelt pris. Noe som vil ha litt å si i denne saken. :)

Endret av solar256
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta deg en tur til asusforumet på notebookreview.com, så antar jeg nok at du finner infoen du søker. Tipper du slippe å spørre til og med, antar infoen ligger der fra før :)

 

Dvs. det spørs kanskje om de vet når den eksakt kommer til Norge. Men tipper de har "internasjonalforsendelsetidspunkt". Og for Compal IFL90 sitt tilfelle stemmer denne internasjonaldatoen veldig godt med når Multicom sier de vil være klare for levering :)

 

 

Og ellers er det vel godt sannsynlig at denne asus'en blir en sterk konkurrent til Zepto Z-Note 6625 og Compal IFL90. Det som imdiertid skal sies at prisforskjellen kan bli ganske stor. Prisforskjellen i starten av måneden på HEL80 og Asus V1Jp mener jeg å huske at var ca. 5.000 - 6.000 når man hadde samme specs. Dvs. HEL80 kosta 10.500 og Asus V1jp kosta ca. 16.000. Og det er jo ganske mye.

 

Hvordan G1S blir prisa derimot har jeg overhodet ingen peiling på. Men blir det noe ala over, så er prisforskjellen svæær når PCene yter ganske likt og perfeksjonering (som ctrl-tast lengste nede til venstre, portplasseringer og design osv.) er de største forskjellene.

 

EDIT: Men ser man vekk fra pris har vel absolutt asus bra PCer ja :D

 

- Amund

Endret av amundsf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...