Beckham Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Skal ha meg en ny pc nå og lurer på om jeg skal velge vista eller xp ?? Det er jo så mange varianter av Vista , hvem skal jeg evt velge ..?! Kommer til å bruke pcn til video redigering for det meste ... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Trenger du effekter som du kan se pa a leke med mens du redigrer en film? Eller vil du ha drivere til kameraet ditt/ inputen fra kameraet? Tror du programmet du redigerer med virker i Vista? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Som ståle seier, finn ut om programmet virkar i vista. Er det berre filmredigering du skal gjere? Trur det meste funkar fint med xp der. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Gå for XP, da slepper du noen problemer ihvertfall. Jeg ville vente til Vista får sp1(?) før jeg knekker til. Lenke til kommentar
tarcon Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg hadde gått for XP. Det er fortsatt få programmer som støtter Vista, men om ett par år er det bedre å kjøpe det. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Viss du spiller mye så trenger du ikke vista før etter sommeren siden Dx10 spilla ikke kommer før det, + at du mister opptil 30 bilder i sekunde med de spilla som er nå. Så jeg vil også ha gått for Xp. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg bruker både XP og Vista, men bruker XP mest fordi flest programmer funker i det. =) Har ikke sett noe til redusert FPS på spill. Så hvis du ikke bryr deg så veldig mye om det nye fancy greiene (Aero etc), så spar heller noen daler og gå for XP Pro. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå