C2D Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 trenger jeg kjølepasta til CPU...? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du BØR ha kjølepasta til prosessoren slik ta du fyller opp evt. små hakk i kjøler og prosessor. Uten kjølepasta, vil du få en fin økning i temperaturen. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 trenger jeg kjølepasta til CPU...? 8735585[/snapback] Hallo. Det SKAL være kjølepasta mellom cpu og kjøler. Men nu for tia e kjøleran så pent maskinert at du treng kun et SYLTYNT lag Lenke til kommentar
C2D Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 kommer det med CPU eller? vist ikke kan jeg bare kjøpe vilken som helst kjølepasta? Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 kommer det med CPU eller? vist ikke kan jeg bare kjøpe vilken som helst kjølepasta? 8773068[/snapback] Hvis du kjøp cpu med kjøler (BOXED) er det pasta på kjøler`n, men æ anbefale dæ å kjøpe denna: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=302888 Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 men æ anbefale dæ å kjøpe denna:http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=302888 8773946[/snapback] Det finnes jo veldig mange andre som har kommet ut veldig mye bedere i testet enn ac5.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du MÅ eller SKAL ikke, men det anbefales. Får en kjøligere cpu. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 CPU som er boxed med kjøler, har fra fabrikk kjølepasta på kjøleblokka. Det anbefales å bruke pasta, men det er ikke absolutt nødvendig. Poenget til pastaen er å jevne ut mikroskopiske hull mellom kjøler og cpu for best mulig kontakt til å lede varme. Det skal derfor gnis godt inn i kjøler og cpu og kun et lite lag. Det beste er å holde seg til kjente merker på pasta. Da er du sikker på å få noe som kan holde noen år og som ikke tørker inn etter noen få uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå