Passasjer Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hei =) Jeg klarte å søle en halv liter vann i mitt Logitech G15. Etterpå tørket jeg det i en måned, og det så ut til å virke bra. Men jeg la merke til at jeg ikke kunne skrive "x" eller "ø" uten å skrive begge bokstavene samtidig. Pluss at Backspace er blitt til Backspace+"7". Er det noe program som kan fikse dette? All hjelp mottas med stor takk Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Dette er nok kortsluttninger inne i tastaturet som gjør at både 7 og backspace aktiveres, var det bare vann? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Det var bare rent vann ja LCD-displayet i tastaturet virker forresten bra. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Ingen som vet? :O Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er vel neppe så mye du kan gjøre om det er blitt kortsluttning i den.. Om den er helt tørr, er det nokk en krets\etc som har tatt skade av det, og sender ut feile signaler på di tastene.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Så det er bare å kaste hele tastaturet? =P Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Så det er bare å kaste hele tastaturet? =P 8759589[/snapback] Kaste ett G15? Gi det heller til meg =) Men sånn teknisk sett så kan du jo bruke det, men blir nokk ganske vanskelig å fikse slik at det funker som det skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå