quakie Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hei! Etter en formatering har jeg litt problemer med innstillingene på en Samsung 205BW( http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327273 ). Skriften i forskjellige programmer er ganske uklar og den virker litt klumpete i formen. Slik var det ikke når jeg hadde den før jeg formaterte, og jeg kan ikke huske at jeg gjorde noen innstillinger da. Jeg har et Gefroce420MX, og kjører i ganske høy oppløsning(1280x960). Er det noen som har samme/lignende skjerm som kan fortelle hva slags innstillinger de har? Takker for svar . Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Den skjermen bør vel kjøres med "native" oppløsning som er 1680x1050 for å gi skarpt bilde. Alle LCD skjermer blir mer eller mindre uskarpe bår de kjører i andre oppløsninger enn skjermens egen oppløsning. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Stemmer det, jeg hadde glemt og installere skjer-drivere, derfor kunne jeg ikke velge denne oppløsningen. Men nå ser det fint ut. Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå