dabear Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det kom et tilbud fra canal digital på døra i dag. Vi har fra før av analog kabel-tv fra de. Stadig flere husstander velger å oppgradere til digital-tv og installere bredbånd fra Canal Digital og dermed ha et topp moderne tv- og bredbåndshjem. For å hjelpe deg med denne overgangen, har vi nå 2 kampanjetilbud Internett / Digitaltilbud. - Etablering internett kr 0,- - Dekoder kr 0,- kortavgift dekoder kr 299,- pr kalenderår - 2 valgfrie kanaler fra mine favoritter fritt i 12 mnd. I tillegg bar det ramsa opp bredbåndstilbud via kabeltven. 3000/500 kbps til 347 kr/mnd og 6000/1000 til 447kr/mnd er mest aktuelle. I dende forbindelse har jeg noen spørsmål: 1) Jeg har adsl gjennom telefonkabelen fra før; dette vil ikke ha noen invirkning på denne? 2) Er internett over tvkabelen sikkert? Må jeg kjøpe ny router,switch eller modem for å bruke denne tjenesten? 3) Vil digitaltv være noen fordel dersom vår Widescreen-TV ikke er hd-ready og mangler hdmi-inngang? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 1. Nei, de er totalt uavhengige hverandre. 2. Ja, det er minst like sikkert som det du har nå. Du får med et modem som du kan koble en pc til, skal du ha noe utover dette må det skaffes selv. 3. Siden det nesten ikke blir sendt noen programmer som er 720p eller 1080p enda så vil ikke det ha så stor innvirkning. Det du vil oppnå med digitaltv på tv'en er at det blir mindre støy på bildet og lettere å få informasjon om hva som går på de forskjellige kanalene, mens du ser på tv'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå