BlastyTrasty Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Men hva skal vi med Fisher når vi har en av spillindustriens råeste spillkarakter...Snake Ikke det at det gjør meg noe, da jeg har begge konsollene. 9343998[/snapback] Hadde berre ubisoft fått nokre betre script writers, ville nok sam fisher straks vært meir intressang. Får håpa at Conviction er noko betre enn 4'aren. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 vel det første Splinter Cell var genialt.. hadde til og med en Intressang og catchy story.. DA var mere melking spør du meg.. Conviction blir noe nytt og det er det Sam Fisher Trenger Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 vel det første Splinter Cell var genialt.. hadde til og med en Intressang og catchy story.. DA var mere melking spør du meg.. Conviction blir noe nytt og det er det Sam Fisher Trenger 9346064[/snapback] Både enig og veldig uenig her jeg. Det lille jeg har sett av og lest om conviction gjør at jeg føler hele serien går i dass. Første SC derimot var helt enormt Jeg er diehard SC-fan og splinter cell er og blir sniking i mørke kroker for meg... Jeg kunne sneket meg rundt for å fange terrorister i mange spill til jeg.. Kjøpte faktisk X360 rett før SC:DA kom ut fordi det da endelig kom ett spill som jeg virkelig hadde lyst til å spille. Håper jeg tar skammelig feil men har veldig lite forhåpninger til conviction. Og hvorfor trenger Sam Fisher noe nytt? Han er en beinhard spesial-dude som kun kan en ting i livet og det er sniking og bakholds-angrep. Man sender da ikke en slik man ut i gatene!! "If it ain't broke, don't fix it"..... Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Meget enig. Klart, Conviction kan bli bra for all del, men det blir ikke den type SC som jeg elsker - sniking, snikskytting og dreping. Skulle ønske de hadde laget alle splintercell spillene enda lengre. I just want more and more and more. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 "If it ain't broke, don't fix it"..... 9348792[/snapback] Vel, Double Agent var broken... Meget enig. Klart, Conviction kan bli bra for all del, men det blir ikke den type SC som jeg elsker - sniking, snikskytting og dreping. Skulle ønske de hadde laget alle splintercell spillene enda lengre. I just want more and more and more. 9348996[/snapback] Stemmer, dei skulle laga Splinter Cell meir likt Metal Gear. Som f.eks MGS2. Eit gigantisk brett, istadenfor å hoppe att og fram over heile verda. Trur Conviction er inne på noko der. Har ikkje så høge forventningar, men er spent. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 "If it ain't broke, don't fix it"..... 9348792[/snapback] Vel, Double Agent var broken... 9349663[/snapback] Delvis enig. De sekvensene der man var i basen og bare vaset rundt omkring likte jeg dårlig i det spillet og føltes bare teit. Ellers syntes jeg spillet var ganske morro selv om det ikke var like morro som de tidligere spillene. Synes Double Agent begynte trenden med å gå mer og mer bort i fra grunnkonseptet til SC og det ser ut som om Conviction tar dette enda ett hakk lenger. Liker ikke den utviklingen. Det er andre spillserier som kunne blitt brukt i den settingen de nå ser ut til å velge. Det er jo ikke akkurat mangel på terrorister og slemme folk i verden idag så jeg skjønner ikke hvorfor de på død og liv skal bort ifra superbadassspecialforcesdudewhosneaksaroundinthedark-opplegget som fungerte så brilliant i de første spillene..... Så når jeg skriver don't fix it så var ikke DA i tankene mine for å si det sånn :!: Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Sjå hva jeg fant: http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...nav_genre=10504 Hva er dette forno? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ser ikke noe spesielt jeg..? Jeg vet hva du mener, jeg søkte og fant Conviction under ps3. Trolig en feil fra cdon sin side, ikke uvanlig at slikt skjer. Går du innfor det kan man finne nettbutikker hvor det er mulig å forhåndsbestille spill som ikke er annonsert ennå, som Shenmue 3 eller Red Alert 3 for eksempel. Det betyr ikke at disse butikken har mer info enn deg om meg, de gjør bare en liten feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå