Gå til innhold

er DHL ubrukelige?

karlif

Anbefalte innlegg

Jeg har en pakke på vei inn fra India. Den ble hentet, og sendt fra India samme kveld, så kom den til Frankfurt dagen etter. Der har den nå ligget i snart 2,5 døgn! Dette er ett par xbox spill. Pakken veier ikke en halv kilo engang. Hva er det som skjer? Jeg har ringt og spurt når jeg kan forvente å få pakken min. Burde bli sendt i dag svarte hu dama, som var såpass tett at hun ikke klart å se at pakken var sendt fra India:P Det måtte jeg opplyse henne om. Er det mulig.. Noen her som har erfaring med dhl og leveringstider? Dette begynner å nærme seg en parodi. Flyexpress burde etter min mening ikke ta en uke. Det har riktignok vært helligdag på mandag. Men det burde vært mulig å få det avgårde i dag. Men hva vet jeg, jeg jobber ikke i bransjen. :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så er jo også prisforskjellen mellom arvegods og DHL astronomiske.

Trist at DHL sender pakker med bil mellom Oslo og Trondheim, blir jo to dager bare for å sende en pakke fra Danmark til Trondheim.

Personlig har jeg en god erfaring med DHL.

Jeg sendte et brev fra Trondheim til Samara i russland, noe som tok 3 dager.

Ganske happy med den for normalt tar det opp til en måned forutsatt at brevet kommer fram i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Feil. Linjegods var treige, men de har forbedret seg. DHL er ubrukelig her hvor jeg bor, og det er de ikke alene om blant speditører. Hvis du ikke bor langs hovedaksene i landet her er de store firmaene ofte fryktelig treige. Det avhenger vel i tillegg litt av hvilken avtale de ulike firmaer som bruker speditørene ser ut til å ha også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...