Torsteinen Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 post noen kule smileys her da! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Star Trek Star Wars (*host*lame*host*) Div annet Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Husk denne: denne er kul: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 post noen kule smileys her da! Neimen hvor fant du de? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Neimen hvor fant du de? tja.. si det... du har vel aldri sett dem før? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Neimen hvor fant du de? tja.. si det... du har vel aldri sett dem før? hmm... kan huske jeg fiksa dem til på mitt eget forumet i sta Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 post noen kule smileys her da! Neimen hvor fant du de? hehe... hvor jeg fant de? hmmm hos.... deg!? Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 vil man vite hvor smiley'ene ligger så bare quote den som har dem, les urlen, gå til det stedet Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 vil man vite hvor smiley'ene ligger så bare quote den som har dem, les urlen, gå til det stedet Eller med opera eller mozilla kan du høyre klikke og få en meny som sier "kopier bildeadresse". I IE må du klikke på egenskaper også ser du addressen midt i det nye vinduet . Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 /me har opera Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg har alltid vært svak for disse: Lenke til kommentar
letmein Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Må vel lempe inn noen jeg også. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Star Trek Star Wars (*host*lame*host*) Div annet K-dog har skjønt det. Men den StarWars smileyen var jo ganske kul da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå