zatt Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hei ... Jeg har en samboer som skal ha egen stemme inn på movie-maker som ligger originalt i xp ...' Hvordan får hun dette til ? Jeg kjøpte en mikrofon idag sammen med headset, hun vil altså legge lyd (egen stemme) mellom forskjellige klipp osv .. FINT med et hurtig svar siden hun skal levere i morgen (oppgave skolen) Sikkert forferdelig enkelt heh Mvh Zatt Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Start - Alle Programmer - Tilbehør - Underholdning - Lydinspilling. Kan spille inn lyd der. Sjekk under Volumkontroll (Kontrollpanel) at Mikrofon \ Innlinje ikke er dempet Lenke til kommentar
zatt Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Takker for svar men dette har vi prøvd uten at det funker :/ Andre forslag ? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 prøvd å plugge den i... ok har vært litt for mye på humor tråden nå, hva med å velge mikrofon inne i kontroll panelet for lyd kontrollpanel-->lyd og lyd enheter-->egenskaper(tror jeg det var)-->fil--> avansert--->inspilling-->ok-->også huker du av for mikrofon Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 er litt sent ute jeg, men hvis problemet ikke hadde vært kontakten mellom PC'en og Mik'en så vil jeg bare informere om at det er en "lydinnspillingsknapp over tidslinja i moviemaker... det er enklere slik enn å gå på lydinnspilling, men i MM må du velge hvilken enhet du skal spille inn fra, noe som kanskje kan løse problemet..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå