Leraand Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 ja spørsmålet står i overskriften.... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Prøv Hugin, som er en frontend til panotools (opensource). Knallbra, selv om det kan være litt vanskelig å sette seg inn i. Lenke til kommentar
Leraand Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Har prøvd dt men likte dt ikke:/ Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hvordan kamera har du? Har du Canon fulgte det med Zoom Browser EX tipper jeg. Her har du en funksjon til å sette sammen bilder. Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det finnes en egen panorama tråd me mange gode tips. Selv bruker jeg Autostitch. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hvordan kamera har du? Har du Canon fulgte det med Zoom Browser EX tipper jeg. Her har du en funksjon til å sette sammen bilder.Det er vel eit eige program, ikkje ein del av ZoomBrowser, er det ikkje? Photostitch trur eg det heitte. Det finnes en egen panorama tråd me mange gode tips. Selv bruker jeg Autostitch. Legg ved linkar til desse, for å gjere det litt enklare. Panoramatråden ligg i Bildekritikken, her. Autostich kan ein laste ned her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå