HPh Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 hei hei har et problem med cs, når jeg spiller på nettet stopper spillet etter 5 - 10 min, hele PCen stopper opp, det eneste som virker er å trykke på reset knappen. Det stopper ikke nåe jeg spiller på LAN. Har noen peil på hva problemet kan være? har søkt på nettet men ikke finni noe har win2k sp3 tbird 1400 (med skadd kjerne) geforce3 t200 30.82 drivere Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Akuratt samme skjer med meg, men pc'n "klikker" bare innimellom og det er bare når jeg spiller cs.. Det skjer sjeldent.. Men kjipt unansett. Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Prøvd å reinstallere windows, drivere og CS? Kan være skadde filer. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 ta å kjør tortur testen til prime95 i 1 time....så finner du det ganske fort ut går det bra så er det skjermkortet ditt som er for varmt Lenke til kommentar
HPh Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 har ikke innstalert windows på nytt, men har prøvd å innstalere CS på nytt, det hjalp ikke. mulig skjermkortet er for varmt, men det klikker ikke i andre spill (GTA3, Mafia, NFS HP2). kan teste det prime95 progget, håper det hjelper. kan prøve å klokke litt ned på skjermkortet, kjører core 210 og 480 på mem, vet ikke om det er standard. (tror det er litt overklokka) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Akuratt samme skjer med meg, men pc'n "klikker" bare innimellom og det er bare når jeg spiller cs.. Det skjer sjeldent.. Men kjipt unansett. Det er et kjent problem med cs og win2k Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 CS klikker langt lettare enn andre spel når det skyldes 'feilreikning' Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Ville anbefalt deg å gå inn på Counter Strike's forum. Der har de svar på det aller meste. [/url] Lenke til kommentar
GrusGrus Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Har hatt samme problemet selv... det viste seg at ribben på CPU-kjøleren var så full av støv at viften ikke klarte å blåse inn nok luft til å få god nok kjøling. Den stakkars 1.0 Ghz T-bird'en min idlet på 53 grader... Litt støvrensking og arctic silver 3 senere hadde den 44 grader under load. Har ikke hatt noen problemer siden... Lenke til kommentar
inv[Z]ble Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Prøv og Stokk om litt på korta i pcen din. da mener jeg altså skjermkort,isdn/nettverkskort osv...det kan være det at det blir for varmt. Står isdn/nettverkskortet (hvis bedbånd) og skjermkortet rett over hverandre, kan det bli for varmt, og da sier pcen ifra ved og stoppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå