Gå til innhold

Hva sier man til telefonselgere?


Anbefalte innlegg

Så hvis du vil eie selgere, så må du først tease mye. Virke interessert, holde på lenge, komme med innvendinger som selgeren kanskje løser, og til slutt si nei. Ingenting som er kjipere å ikke få til et salg, hvis man tror at man skal få det. Det er jo tross alt snakk om 200 kr i provisjon for et helårsabonoment der jeg jobber, så det er kjipt.

Fikk 249 kr i provisjon for et helårs der jeg jobbet :) Hva selger du?

Husker det veldig godt selv at det var plagsomt, derfor jeg gjør det den dag i dag når jeg får telefoner.. hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk 249 kr i provisjon for et helårs der jeg jobbet smile.gif Hva selger du?

Husker det veldig godt selv at det var plagsomt, derfor jeg gjør det den dag i dag når jeg får telefoner.. hehe

Får 100 kr i fast lønn og 10% provisjon. Selger mest Bergensavisen (BA) og den koster rundt 2000 i året, og nå får man med en branndrakt også. Så den er ganske lett å selge. Hva solgte du btw?

Lenke til kommentar

Det som overrasket meg er hvor lettlurte folk faktisk er. Alt man trenger er en god grunn til at man ringer og man er home safe. Vi selger litt rogalands avis også og de sponser viking. Vikingsuporternes fanklubb heter viking hordene og vi fikk lister med alle medlemmene der. Det var dritlett å selge til dem. Var bare å smigre de litt og si at supporternes støtte var den viktigste og at uten dem ville det jo ikke vært noe viking etc. Så sier vi at fordi dem støtter viking og fordi vi i rogalands avis også sponser de, så har vi satt sammen et spesielt tilbud bare for de som er med horden. ......og vel, det får de jo. Istedenfor å måtte betale 150 kr mnd. for et helårs, og 50 kroner første måneden, så får de 150 kr mnd. hele året. Så tilbudet er dårligere enn det vanlige tilbudet og hordenlistene er skikkelig gullkantede å selge til. Jeg overdriver ikke hvis jeg sier 5 ganger så lett å selge til, trolig enda lettere.

Lenke til kommentar
Det letteste å selge var slike gratis prøver fra naturamed. Du fikk 40 kr provisjon per salg, men du gjorde lett 50+ salg på din første kveld. Det var jo trotsalt gratis! Det er et ord folk elsker å høre

8817547[/snapback]

Funky greier. Jeg har ikke solgt noe gratis ennå. Men med dagens brannkampanje får man tross alt med årets nye branndrakt, og det hjelper veldig. Den kampanjen er så lett at selv de som jobber første dagen klarer å få inn et helårs eller to.

Lenke til kommentar

Vell, henger kansje sammen med at de hadde en kampanje tidligere som var "gratis", men som mange mennesker endte med å måtte betale for 1-2 forsendelser uansett. Derimot dette fra NaturaMed VAR gratis, uten forpliktelser i det heletatt. Eneste var at det ble sendt med et skjema hvor folk selv kunne bestemme om de skulle bli videre kunde eller ikke :)

Lenke til kommentar

:love: norsk gallup ringte istad :evil:

Han: ja hallo det er fra norsk gallup

meg: ja hei du, jeg har prøvd å få tak i deg jeg nå!

han: er dette Herr Knut?

Meg ja, du skjønner jeg kjerringa min har gått fra meg og jeg sitter her med en halvautomat pistol utenfor banken, hvordan synes du jeg bør gå inn?

Han: nei dette må du ikke gjøre sett deg heller ned og tenk igjennom dette...

*klikk*, det ble for kjedelig for meg og høre på han :no:

Lenke til kommentar
Å selge gratis er ikke alltid en dans på roser. For øyeblikket selger jeg høykonsentrert Omega 3-prøvebokser helt gratis, uten porto n shit. Men nei da. Ingen vil ha :( Har ikke hatt et salg på 3 vakter.

8818016[/snapback]

 

Dere selger da ikke noe som er gratis, dere gir bort gratis ting. Prøv å si at dere gir bort en boks Omega3 uten porto++, og hvis de skulle bli fornøyd så har du nevnt et nummer de kan ringe der de kan bestille mer.

 

Problemet med å kjøpe Omega 3, ginseng osv er at det er så mange problemer etterpå. Greit nok at det er "gratis" å prøve dem i 30 dager, er du ikke fornøyd så kan du avbestille, men har erfart en del ganger at jeg må ringe selskapene opp igjen fordi de fortsetter å sende det jævla drittet selv etter jeg har avbestilt. Det er rett og slett mye lettere å kjøpe en boks en skjelden gang du handler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...