Gå til innhold

Hva sier man til telefonselgere?


Anbefalte innlegg

Vist det er en selger som skal f.eks selge deg sokker så kan du bare si sånn her at det er du som har ringt opp denne personen for å selge den personen sokker :p

8801553[/snapback]

'hum er jeg den eneste som sier dette?? hæ? den skjønte ikke jeg

8801708[/snapback]

 

 

Vist du blir oppringt av en selger så starter du et skuespill hvor du later som at det var du som ringte opp selgeren

8802797[/snapback]

ahh

 

det må testes ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis han/hun spør om en fra husstanden som er over 15 år er hjemme så sier jeg bare at det ikke er noen hjemme og legger på.

 

8795861[/snapback]

Er så bra med de som sier det er ingen over 15 hjemme, når man klart hører de er i 30 årå sjøl.

Folkens, det går faktisk IKKE an å reservere seg mot undersøkelser! Forstå det^^

Og JA, det var jobbdag Søndag 1 april. :p

Lenke til kommentar

det man gjør\sier når en telefonselger ringer er:

 

Nei takk, jeg er litt opptatt akkuratt nå, men kan jeg få ditt hjemme\mobil-telefon nummeret ditt sånn at jeg kan ringe deg mange unødvendige ganger i blant og spør deg om du vil kjøpe noe av meg...

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar
det man gjør\sier når en telefonselger ringer er:

 

Nei takk, jeg er litt opptatt akkuratt nå, men kan jeg få ditt hjemme\mobil-telefon nummeret ditt sånn at jeg kan ringe deg mange unødvendige ganger i blant og spør deg om du vil kjøpe noe av meg...

8803895[/snapback]

Jeg ga en nr mitt jeg. Haha han ble jo helt satt ut. Ringte han? Nope.

Lenke til kommentar
Den eneste måten å reservere seg på er å gjøre som bestefaren min. Vi kjøpte mobil til ham, han slår den på når han vil ringe noen og slår den av når han har ringt ferdig. Der har du en mann som lever etter egne regler.

8803790[/snapback]

 

Haha, tanten til faren min gjør omtrent det samme. Hun skrur den på klokken ni om morgenen, og har den på til klokken ti, da skrur hun den av. xD

Lenke til kommentar
det man gjør\sier når en telefonselger ringer er:

 

Nei takk, jeg er litt opptatt akkuratt nå, men kan jeg få ditt hjemme\mobil-telefon nummeret ditt sånn at jeg kan ringe deg mange unødvendige ganger i blant og spør deg om du vil kjøpe noe av meg...

8803895[/snapback]

Se førsteposten ;) Han som ringte meg ble litt satt ut

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Mange gode tips her.

 

Noen telefonselgere kan være greie mens noen er helt jævlige og ikke minst frekke.

 

Selger: Hei

Meg: Hei

Selger: Vil du du kjøpe ....?

Meg: Nei takk

Selger: Hvorfor ikke?

 

Hva faen? Hvorfor ikke? For jeg er faen ikke interissert.

 

Da kan jeg blir rimelig forbanna. Skal bruke noen lure triks som er nevnt her neste gang :p

Lenke til kommentar

Selger - Hei

Meg - Hei,

Selger - Er du interresert i (husker ikke helt va det var han skulle selge, men f. eks. sokker) sokker?

Meg - Skal du selge noe?

Selger - neei.. eh, bare lurte på om du ville kjøpe noe av meg..?

 

Altså, hallo..? Jaja..

 

Haha, men om det ringer en selger en dag, må jeg nok bruke en eller to av de her fra forumet;P

Lenke til kommentar
Selger - Hei

Meg - Hei,

Selger - Er du interresert i (husker ikke helt va det var han skulle selge, men f. eks. sokker) sokker?

Meg - Skal du selge noe?

Selger - neei.. eh, bare lurte på om du ville kjøpe noe av meg..?

 

Altså, hallo..? Jaja..

 

Haha, men om det ringer en selger en dag, må jeg nok bruke en eller to av de her fra forumet;P

8806707[/snapback]

 

kan si du ikke kjøper brukt ;) siden han selger de :p

Lenke til kommentar

Det gøyeste jeg vet er å ta telefonen, si " ja vent et øyeblikk" og sette på den grusomme Pipelyden min :) Vet ikke hvor lenge de gidder å sitte der, men når jeg tar telefonen opp igjen har de alltid lagt på ;) en annen ting er å sette på litt "ventemusikk" til de, litt Metall-rock :D

Lenke til kommentar

Skal man si stygge ord til Jehovas Vitner også, fordi de er uheldige med timingen? Hva med Frelsesarmeen? Alle andre som er uheldige og kontakter deg når det ikke passer?

 

 

Kommer Jehovas Vitner på døra mi ser jeg dumt på dem, og lukker døra.

Frelsesarmeen gjør faktisk noe for de vanskeligstilte, og de ringer sjelden, de kommer heller på døra og spør personlig.

Lenke til kommentar

Det jeg pleier å gjøre er å overbevise selger om at mitt produkt er bedre enn det de selger, og får selger til å si at deres produkt ikke er bedre.

 

Jeg fikk faktisk en telefon i går. Han ringte fra If forsikring. Trivelig kar for all del, vi snakka lenge og vel. Men jeg nådde mitt mål alikevel.

 

I hvertfall til casen: Jeg har nylig kjøpt meg ny bil (eller ny og ny fru blom, men for meg er den ny da:)).

Jeg forsiket den gjennom Gjensidige Nor. Jeg er nå 22, og har hatt egen eid bil og betalt forsikring på den selv siden jeg var 18. Jeg har fullkasko med 60% bonus, 16k kjørelengde, egenandel på 4k. Og betaler 8500 på en 98' Audi A6 1,8t. Og 8500kr som 22åring er ikke dårlig.

 

Vel, han selgeren la inn informasjon om bilen min i sitt beregnesystem, og vi prata en del svada i mellomtiden osv (som jeg skrev over, en trivelig kar). Men han kom da frem til et resultat til slutt og konkluderte med. "Takk for en trivelig samtale, men din forsikringsavtale du har deg, er så bra at du absolutt bør holde på denne, og jeg er ikke i nærheten av samme avtale. Ha en fin dag".

 

 

Så forsikringsselskaper, telefon-og internett selskaper som skal selge til meg pleier jeg alltid å få dem til å innrømme at det produktet jeg alt har er bedre enn det de har å tilby :)

Lenke til kommentar

Her om dagen ringte Norsk Telekompetanse AS på oppdrag fra hvem vet jeg ikke, jeg hadde sjekket nummeret dems på nettet jeg og fant hvem de var, når jeg tok av røret så svarte jeg før han begynte og snakke, jasså, du jobber for norsk telekompetanse.

I min mening så er dere så innkompetente det er mulig og bli, da tente selgeren på alle plugga og ble skikkelig sur med en gang.

 

Mamma og pappa er ikke gift(har ikke vært heller)

så en stund siden ringte de og spurte etter Fru Thomassen, nei hun finnes ikke svarte pappa høflig og la på.

Dette gjentok seg i noen få dager, men tilslutt sprakk det for pappa og han skrek til hun i andre enden, NEI! HU HAR JE SKØTI OG GRAVD NED BAKOM LÅVEN MIN!

dagen etter ringte hun på nytt: E-e-e-e-e-e-r-r-r-r d-d-d-d-de-e-e-e-e-t-t-t-t F-f-f-f-f-f-f-f-r-r-r-r-r-u-u-u-u Thomassen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...