Gå til innhold

Hva sier man til telefonselgere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telefonselgere er frekke, men det har de fått beskjed om å være.

Hvis du ikke vil bli ringt opp senere, sier du det. Hvis ikke vil du bli satt opp på en liste og bli oppringt når det "passer" for deg eller telefonselgeren.

Det er ikke alltid det nytter å gi seg ut for en annen. Telefonselgeren vil antageligvis oppfatte hva du holder på med og ringe igjen senere. I enkelte tilfeller vil også selgeren be om annet nummer til vedkommende.

Selvsagt kan du prøve å si at du er under 18, men det er det vel noen andre i huset som er? Telefonselgeren er selvfølgelig ikke interessert i akkurat deg, men i å få et salg.

Synes du det er for dyrt, eller rett og slett meningsløst, er det sannsynligvis det. Sjefen har ikke bursdag hver dag, det ville uansett ikke vært noen grunn til å gi kunden avslag.

Går selgeren ned i pris går han antageligvis bare tilbake til den originale prisen.

Lenke til kommentar
Telefonselgere er enkle å bli kvitt og de stakkarene som ikke har oppdatert listene sine svarer man bare hovmodig at de må få vasket listene sine for man er reservert mot denslags.

Sånne som deg er enkle å irritere. haha

Hvorfor kaller du oss stakkarer?

Det kuleste er når folk klikker.

Hjelper ikke om man er i BRønnesunnregisteret

Du trener å komme deg ut i frisk luft mann

Lenke til kommentar
Dere er stakkarer fordi dere har en kjip jobb, dårlig lønn og alle misliker dere :)

kjip jobb? jeg sitter faktisk med beina på pulten, en kaffekopp i handa. og ligger på mellom 150kr timen og oppover de fleste dagene... det att alle hater meg, tar jeg ikke så tungt :p får meg en god latter en gang iblandt med alle de idiotene som faktisk gidder og bli forbanna ;)

Lenke til kommentar
kjip jobb? jeg sitter faktisk med beina på pulten, en kaffekopp i handa. og ligger på mellom 150kr timen og oppover de fleste dagene... det att alle hater meg, tar jeg ikke så tungt :p får meg en god latter en gang iblandt med alle de idiotene som faktisk gidder og bli forbanna ;)

Synes du virker litt idiot :) Sitter og tjener penger og ler av at folk reagerer på at du bryter loven.

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

Selger: hva slags mobilabmnt har du

M: fri mobil via jobb

Selger: okey, hva slags bredbånd har du

M: fri bredbånd

Selger: hmm Javel hva slags strømleverandør har du

M: spottpris avtale via fagforening.

Selger: du har alt du, jeg har dessverre ingenting jeg kan konkurrere med.

Ellers så er det avtale via jobben som funker på det meste. er det veldedig formål så sier man at man har en avtale med familien og at man betaler så og så mye årlig.

og mer har man ikke råd til

da er man høflig ...og sier noen hvite løgner...men det tar max to sekunder så er man ferdig :)

og ingen selgere vil si noe i mot det.

Lenke til kommentar
Telefonselgere er enkle å bli kvitt og de stakkarene som ikke har oppdatert listene sine svarer man bare hovmodig at de må få vasket listene sine for man er reservert mot denslags.

Sånne som deg er enkle å irritere. haha

Hvorfor kaller du oss stakkarer?

Det kuleste er når folk klikker.

Hjelper ikke om man er i BRønnesunnregisteret

Du trener å komme deg ut i frisk luft mann

Hvordan er det enkelt å irritere meg, samtalen går jo som en monolog og ender med at man legger på røret etter monologen.

Selgeren få i allefal ikke presantert noe produkt eller loddsalge eller hvadetnåmåttevære han/hun ville prakke på meg.

Og ja dere er stakkarer som ikke kan få dere noe bedre jobb en telefonselgere.

Hvorfor hjelper det ikke å registrere seg i Brønnøysundregisteret?

Dere er jo lovpålagt å få sjekket listene deres opp mot listene over reservasjonene i Brønnysundregisteret.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar
Ved å ringe sånne som meg som har reservert seg for mer enn 3 måneder siden.

listene våre blir levert av ett annet firma, så jeg har ingen mulighet til og skjekke mine nr opp mot de som har reservert seg... Så da ligger faktisk feilen hos noen andre enn meg....

Og om vi har hatt en glipp, og ringer noen som er reservert seg, så beklager jeg, og heller ønsker de en god dag videre isteden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...