edge Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Oppdatert: Selger: Hei har jeg kommet til *insert our name here* Meg: nope*legger på* Lenke til kommentar
Amitiel Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Telefonselgere er frekke, men det har de fått beskjed om å være. Hvis du ikke vil bli ringt opp senere, sier du det. Hvis ikke vil du bli satt opp på en liste og bli oppringt når det "passer" for deg eller telefonselgeren. Det er ikke alltid det nytter å gi seg ut for en annen. Telefonselgeren vil antageligvis oppfatte hva du holder på med og ringe igjen senere. I enkelte tilfeller vil også selgeren be om annet nummer til vedkommende. Selvsagt kan du prøve å si at du er under 18, men det er det vel noen andre i huset som er? Telefonselgeren er selvfølgelig ikke interessert i akkurat deg, men i å få et salg. Synes du det er for dyrt, eller rett og slett meningsløst, er det sannsynligvis det. Sjefen har ikke bursdag hver dag, det ville uansett ikke vært noen grunn til å gi kunden avslag. Går selgeren ned i pris går han antageligvis bare tilbake til den originale prisen. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Telefonselgere er enkle å bli kvitt og de stakkarene som ikke har oppdatert listene sine svarer man bare hovmodig at de må få vasket listene sine for man er reservert mot denslags. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Telefonselgere er enkle å bli kvitt og de stakkarene som ikke har oppdatert listene sine svarer man bare hovmodig at de må få vasket listene sine for man er reservert mot denslags. Sånne som deg er enkle å irritere. haha Hvorfor kaller du oss stakkarer? Det kuleste er når folk klikker. Hjelper ikke om man er i BRønnesunnregisteret Du trener å komme deg ut i frisk luft mann Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Dere er stakkarer fordi dere har en kjip jobb, dårlig lønn og alle misliker dere Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg spør dem om de synes det er jævlig koselig og vekke meg når jeg sover. Så er det bare beklager etc. etc. Men så spør de jævlene om jeg vil delta i en undersøkelse?!?!? Fy faen ass Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Dere er stakkarer fordi dere har en kjip jobb, dårlig lønn og alle misliker dere kjip jobb? jeg sitter faktisk med beina på pulten, en kaffekopp i handa. og ligger på mellom 150kr timen og oppover de fleste dagene... det att alle hater meg, tar jeg ikke så tungt får meg en god latter en gang iblandt med alle de idiotene som faktisk gidder og bli forbanna Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg hater deg Espen pai.. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) kjip jobb? jeg sitter faktisk med beina på pulten, en kaffekopp i handa. og ligger på mellom 150kr timen og oppover de fleste dagene... det att alle hater meg, tar jeg ikke så tungt får meg en god latter en gang iblandt med alle de idiotene som faktisk gidder og bli forbanna Synes du virker litt idiot Sitter og tjener penger og ler av at folk reagerer på at du bryter loven. Endret 10. desember 2007 av cecolon Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Dere er stakkarer fordi dere har en kjip jobb, dårlig lønn og alle misliker dere Er ikke mislikt har 600 venner på facebook Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Dere er stakkarer fordi dere har en kjip jobb, dårlig lønn og alle misliker dere Er ikke mislikt har 600 venner på facebook Dagens :!: Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ojoj, 600 venner på Facebook! Du er nok populær du! ceolon: avataren din passet godt nå. :--D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Synes du virker litt idiot Sitter og tjener penger og ler av at folk reagerer på at du bryter loven. hvordan bryter jeg loven? telefonsalg er fult lovlig... Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Selger: hva slags mobilabmnt har du M: fri mobil via jobb Selger: okey, hva slags bredbånd har du M: fri bredbånd Selger: hmm Javel hva slags strømleverandør har du M: spottpris avtale via fagforening. Selger: du har alt du, jeg har dessverre ingenting jeg kan konkurrere med. Ellers så er det avtale via jobben som funker på det meste. er det veldedig formål så sier man at man har en avtale med familien og at man betaler så og så mye årlig. og mer har man ikke råd til da er man høflig ...og sier noen hvite løgner...men det tar max to sekunder så er man ferdig og ingen selgere vil si noe i mot det. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) har ikke blitt ringt opp på flere mnd.. men det er vel fordi vi ikke har fasttelefon lengre savner den tiden man kunne si "dra te helvette" til dem osv. Endret 10. desember 2007 av KexxY Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Synes du virker litt idiot Sitter og tjener penger og ler av at folk reagerer på at du bryter loven. hvordan bryter jeg loven? telefonsalg er fult lovlig... Ved å ringe sånne som meg som har reservert seg for mer enn 3 måneder siden. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Telefonselgere er enkle å bli kvitt og de stakkarene som ikke har oppdatert listene sine svarer man bare hovmodig at de må få vasket listene sine for man er reservert mot denslags. Sånne som deg er enkle å irritere. haha Hvorfor kaller du oss stakkarer? Det kuleste er når folk klikker. Hjelper ikke om man er i BRønnesunnregisteret Du trener å komme deg ut i frisk luft mann Hvordan er det enkelt å irritere meg, samtalen går jo som en monolog og ender med at man legger på røret etter monologen. Selgeren få i allefal ikke presantert noe produkt eller loddsalge eller hvadetnåmåttevære han/hun ville prakke på meg. Og ja dere er stakkarer som ikke kan få dere noe bedre jobb en telefonselgere. Hvorfor hjelper det ikke å registrere seg i Brønnøysundregisteret? Dere er jo lovpålagt å få sjekket listene deres opp mot listene over reservasjonene i Brønnysundregisteret. Endret 10. desember 2007 av perpyro Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg hater deg Espen pai.. Da hater jeg deg Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ved å ringe sånne som meg som har reservert seg for mer enn 3 måneder siden. listene våre blir levert av ett annet firma, så jeg har ingen mulighet til og skjekke mine nr opp mot de som har reservert seg... Så da ligger faktisk feilen hos noen andre enn meg.... Og om vi har hatt en glipp, og ringer noen som er reservert seg, så beklager jeg, og heller ønsker de en god dag videre isteden Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg hater deg Espen pai.. Da hater jeg deg Jeg hater dere alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå