Aces Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg prøver alltid å selge noe tilbake når de ringer jeg, så ser jeg hvem som klarer å selge noe først. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 I dag etter arbeid, når man sitter og koser seg med avis og er just ferdig med middag: Tlf.mann: Hei det er fra Blablabla statistikker Meg: Ja hei. Tlf.mann: Lurer på om du vil være med på en tlfundersøkelse... Meg: Ja, hvis jeg får mobilnummeret ditt, kan *jeg* ringe deg i natt klokken 3... Tlf.mann legger på uten et pip. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 sier bare : Åhh, du har såå vakre øøynee! =) pleier og legge på da.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Møtte en snodig utlending fra Telenor, han ville tilby oss et billigere abonnement som het ADSL+ eller noe slikt, og alt jeg måtte gjøre var å fortsett et år til med Telenor. Etter litt diskutering om hvorfor de ikke bare legger dette billige abonnementet til alle sammen enn å ringe rundt så sa jeg ok. Så spurte han om hva jeg betalte i tlf regning, noe de selv kan se på regningen våres. Telenor har da alltid bare satt ned prisene, eller satt opp hastigheten uten at vi har fått noen telefon, og nå ringer dem rundt for å spørre om vi vil ha et billigere abonnement bare vi blir et år til i Telenor? Lurer enda på hva som skjedde, fikk ikke mye svar fra fyren, han bare gjentok det samme som han sa helt i starten: "Du betaler X kroner hver måned, med dette abonnementet betaler du bare Y kroner hver måned, men du må bli et år til i Telenor". La på, orket ikke hva slags styr dette kunne ført til, hvis fyren hadde svart på spørsmålene mine så kunne kanskje tatt dette abonnementet. Til telefonselskapene: Ikke ansett utlendinger som ikke kan snakke norsk. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 De vil sikkert at dere skal gå inn i en ny avtale med ny bindingstid. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg pleier bare å si "HÆ" høyt hver gang de sier noe. Da blir det rolig. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 telefonselgera: hei vi rin meg: vekje ha det bipbipbip Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg prøver alltid å selge noe tilbake når de ringer jeg, så ser jeg hvem som klarer å selge noe først. Haha, genialt. Det må jeg teste en gang. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg pleier å svare, og så sier de at de er telefonselgere. Da svarer jeg med at jeg ikke ønsker å bli oppringt, og ber om firmanavn, og så sier at de skal slette vårt nummer fra ringelistene deres. De gjør det, og så sier jeg hade, personen sier hade og vi lager ikke mer styr utav det. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 "Magda! Kor e høyreapparatet mitt?" Også går du bare.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Var abonnement av donald duck før, dette hadde da selvfølgelig en telefonselger fått med seg, så 1 min før hotel cæsar en dag mens jeg laget mat fort som f** ringte telefonen. Først spurte han om jeg ville abonnere på billy og begynte å si masse om billy, dette sa jeg da nei takk til i håp om at jeg nå kunne se tv, men nei da. Han begynte å plapre i vei om en haug av med tegneserier, til slutt ble jeg så lei at jeg bare la på. Så hvis en selger ringer nå legger jeg bare på, og hvis jeg er i dårlig humør hender det at jeg slenger på en mindre hyggelig komentar også. Har lært av mamma at man skal svare hyggelig når noen ringer til og med selgere, men dette gir jeg lang fan i hvis det er en selger. Håper andre også gjør det så blir vi kanksje kvitt disse forbanna jævlene snart. Endret 4. desember 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg sier "Ja, det er Marius". Det er vel omtrent det. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har lært av mamma. Dersom ukjente folk fra bedrifter o.l. spør jeg først "Gjelder det salg?". Er svaret ja, så sier jeg : "Jeg er ikke intrisert. Ha en god dag el.". Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg pleier å svare, og så sier de at de er telefonselgere.Da svarer jeg med at jeg ikke ønsker å bli oppringt, og ber om firmanavn, og så sier at de skal slette vårt nummer fra ringelistene deres. De gjør det, og så sier jeg hade, personen sier hade og vi lager ikke mer styr utav det. Kjedelig. Hvorfor ikke lage litt gøy når man har sjangsen? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har lært av mamma. Dersom ukjente folk fra bedrifter o.l. spør jeg først "Gjelder det salg?". Er svaret ja, så sier jeg : "Jeg er ikke intrisert. Ha en god dag el.". Jeg synes rollespillideen din var mye bedre. Den var jo genial. Tror jeg skal prøvde både den og "Kor e høyreapparatet mitt". Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg pleier å svare, og så sier de at de er telefonselgere.Da svarer jeg med at jeg ikke ønsker å bli oppringt, og ber om firmanavn, og så sier at de skal slette vårt nummer fra ringelistene deres. De gjør det, og så sier jeg hade, personen sier hade og vi lager ikke mer styr utav det. Kjedelig. Hvorfor ikke lage litt gøy når man har sjangsen? Hvor gøy tror du det er for de som faktisk er telefonselgere da? Tror du de liker at folk skriker inn i telefonen til de, eller er dritfrekke? De er faktisk mennesker de óg, så jeg synes at vi faktisk kan behandle de med litt respekt. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg pleier å svare, og så sier de at de er telefonselgere.Da svarer jeg med at jeg ikke ønsker å bli oppringt, og ber om firmanavn, og så sier at de skal slette vårt nummer fra ringelistene deres. De gjør det, og så sier jeg hade, personen sier hade og vi lager ikke mer styr utav det. Kjedelig. Hvorfor ikke lage litt gøy når man har sjangsen? Hvor gøy tror du det er for de som faktisk er telefonselgere da? Tror du de liker at folk skriker inn i telefonen til de, eller er dritfrekke? De er faktisk mennesker de óg, så jeg synes at vi faktisk kan behandle de med litt respekt. Halla dere tre Bare rop inn i telfonrøret og vær frekk. Det gjør dagen min morsom. Alltid gøy å plage hissipropper. Eller de som tror de "lurer" oss. hehe Husk det er vår bransje ikke deres! Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 I dag etter arbeid, når man sitter og koser seg med avis og er just ferdig med middag: Tlf.mann: Hei det er fra Blablabla statistikker Meg: Ja hei. Tlf.mann: Lurer på om du vil være med på en tlfundersøkelse... Meg: Ja, hvis jeg får mobilnummeret ditt, kan *jeg* ringe deg i natt klokken 3... Tlf.mann legger på uten et pip. Han får nok ikke provisjon, så han driter i hva du gjør. han får times betalt. Han er ikke selger engang Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 De vil sikkert at dere skal gå inn i en ny avtale med ny bindingstid. Fant det ut nå, den pokkers selgeren ville gi meg et dårligere abonnement, han nevnte bare at prisen ble billigere, men han nevnte ikke at hastigheten ble halvert... Fint at jeg ikke tok det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå