Leraand Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 her er 2 av mine bilder:) Jeg tar imot kritikk;)! Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Må se det øverste bildet ble veldig bra, hvor du hadde fått det bra til med motlys. Det gjorde bildet spenningsfullt å se på. Det andre bildet er også veldig bra, og du har fått et bra macrobilde, men hadde du gått litt lengre fra, og fått med foreksempel en uskarp bakrunn med flere farger så hadde bildet vært veldig fint! Det ser ut som om du har tatt en del bilder Åssen utstyr har du? Lenke til kommentar
Leraand Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Takk for kommentaren:)! Jeg bruker et vanlig digitalkamera (finepixV10) og noen forstørelsessglass til macro bilder... ikke no bra utstyr men dt går:) Lenke til kommentar
Leraand Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Har ingen noe å si.... det hadde vært fint med noen komentarer:) Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Bilde en er utrolig flott, kult at bildet ikke blir blendet av sola. Vannet er flott. Bilde to er et flott motiv, men jeg hadde likt å se et større utsnitt, så vi hadde sett mer av blomsten, kanskje litt gress i bakbrunnen? Lenke til kommentar
Leraand Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Takk for komentaren:) Jeg brukte en snudd macrolinse og det ble en svart sirkel rund så måtte gjøre utsnittet lite:/ Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Solnedgangen ble veldig bra... fikk nesten lyst til å bruke den som bakgrunn Lenke til kommentar
mamama Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Kjempefin stemning på det øverste der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå