Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile flop eller fakta?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

et tvilsomt ja ?

har dere et eneste grunnlag for å komme med disse beskyldningene ?

denne topicen var useriøs fra post 1

når noen er naut nok til ikke engang fatte hvorfor firstmile ikke på 1 dag har bygd ut sentraler rundt hele norge så skjønner jeg hvordan krisen i midtøsten kan utvikle seg så fort.

Lenke til kommentar
Hva sier dere Firstmile? Har dere noe med Telenor å gjøre eller ikke?

Vi har ingenting med Telenor å gjøre. Som sagt er dette et prosjekt som drives av ZyXEL Norge for å vise at Ethernet er et fullgodt alternativ til ATM. Jeg har ennå til gode å se et godt argument for at Telenor skulle gjennomføre et slikt prosjekt "forkledd" i et annet firma. Telenor sitter på langt fler resusser og liste over interessenter enn det vi gjør for ikke å snakke om markedsføringsverdien vil være høyere for Telenor å kjøre som Telenor enn gjennom et annet firma.

Mvh,

G. Rimala

Firstmile/ZyXEL

Lenke til kommentar

Ok, useriøs fro post 1... Shhh!!!

Dere vet sikkert at telenor har den tåpelige avtalen med at man kan bare laste ned en gb i måneden. Hvis de for eksempel vil tester ut om folk bryr seg om denne løsningen så hvorfor ikke kalle seg firstmile og si at de bygger ut i telenor sine sentraler hvis det er mange nok som melder seg på denne listen. Mens hvis de hadde kalt seg telenor så er jeg sikker på at alle ville vært i mot denne ordningen for at de skal fjærne den. Selv de som nesten aldri bruker internett.

Det finnes ikke tåpelige spørsmål bare tåpelige svar eller hva!!

Det hele begynte med noen spørsmål og om jeg var den eneste som syntes det var noe muffins i dette Firstmile greiene. Men så utvikler dette seg til å bli helt anderledes.. Det er dere som svarer på dette ikke jeg.

Så hvis det er et domt spørsmål eller om dere syntes dette er teit så bare spam i vei dere gutter/jenter.. Jeg bryr meg ikke om det.

Hvis kammereaten din har på seg en stygg genser sier du den genseren var stygg.. NEI!! Så hvorfor gjøre det her folkens.. Jeg er en topic som er teit.. Hvorfor svare denne topicen var teit..!! Pokker slutt og klag folkens!

:wink: :wink:

r0nin: Hvorfor er dette en søpper post? Hva er feil med den! Jeg kan banne på at du har adsl! Og jeg kan banne på at du hadde vært sur pga at telenor sa at de skal bygge ut din sentral og så gjør de det ikke.. Har jeg rett har du adsl?

Lenke til kommentar
Ok, useriøs fro post 1... Shhh!!!

Dere vet sikkert at telenor har den tåpelige avtalen med at man kan bare laste ned en gb i måneden.  Hvis de for eksempel vil tester ut om folk bryr seg om denne løsningen så hvorfor ikke kalle seg firstmile og si at de bygger ut i telenor sine sentraler hvis det er mange nok som melder seg på denne listen. Mens hvis de hadde kalt seg telenor så er jeg sikker på at alle ville vært i mot denne ordningen for at de skal fjærne den. Selv de som nesten aldri bruker internett.

Telenorplus har fire typer ADSL- abonnemanger og det er bare det billigste som har denne begrensningen.

Telenorplus bygger ikke ut noen sentraler de må leie seg inn hos Teleneor Networks akuratt som Bluecom, Tiscali og Tele2 må gjøre.

Denne teorien du kommer med her har ingen røtter i virkeligheten i og med de som leverer Telenor ADSL har ingenting med de som bygger ut og gjøre utover og gi rapporter på hvor mange potensielle kunder det er på sentralen som ønsker Telenor ADSL.

Lenke til kommentar

veldig mange burde være fornøyde om noen i det hele tatt bygger ut : men i alle fall man bør også lese litt nøyere på sidene og jau jeg har selvsagt lyst på en liten vdsl linje på 10 mbit men vet dere når telenor ville slippe ut dette på det norske markedet da ? jo 2005 her kommer det en del av ett firma med en lang tid inenfor tele og data kommunikasjon og tilbyr dere det men alt tar selvsagt lang tid i byrokrat norge ikke vær sinte vær heller sinte på telenor de holdt tilbake denne teknologien som kalles adsl i fler år mens amerikanerne testa og nøt godt av det. og en ting til Norge er en av skandinavias FLAGG skip inenfor bredbånd løsninger.

any way jeg syns ikke firstmile skulle ha så mye kritik som amn slenger med leppa her og jeg har skjønt at dem driver seriøst men vil teste ut ett nett først dette er jo egentlig en litt spesiel form for internett accsses any way

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...