Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg snakke om med Dama mi?*Les 1 post*


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er sammen med ei jente som jeg har bare møtt 2ganger før (Før vi ble sammen). Vi snakker på msn hver dag men nå skal jeg altså reise opp men problemet er: hva søren skal jeg snakke om?Jeg er egentlig veldig sjenert fra før og enda mer når jeg er sammen med jenter.

Plis gi tips er så redd får at det blir sånn her : "Fint vær ja..jaja..mmm"+ en lang stillhet.

Takker på Forhånd for alle svar :)

P.S vi er bare 14 så ta litt hensyn.

Endret av x-nobbit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om stillheten er merkelig og føles merkelig, så tror jeg du skal slite hardt med å komme på tema hele tiden.

 

Jeg setter stor pris på stillhet med kjæresten min (Ikke at hu skravler så fært at det gjør meg gal), men fordi det er fint å bare være rolig, stille og ha det fint.

 

Husker første gang hun prøvde å presse ut nok mot til å si at hun var glad i meg (Skjønte det rimelig fort). Tror vi hadde stillhet i 10minutter. Det var 10 utrolig fine minutter.

Lenke til kommentar
Så ditt tips er at jeg ikke skal snakke for mye? Det kan vel funke antar jeg..

8734460[/snapback]

Mer at dere må lære dere sammen at det kan være fint fordi ingen sier noe. Tenk deg en jente som skravler høl i hue på deg mens du ser film.

 

Skulle jeg snakket med Julie i en hel helg, hadde jeg nok banka hodet i veggen ett par ganger.

Lenke til kommentar
Er det ikke litt drøyt å bli sammen etter dere bare har møtt hverandre to ganger?

8734712[/snapback]

Fungerer for noen :) Nå var de to gangene over lenge tid for vår del da men.

 

Kult forran webcam, og dere er 14? Jaja.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Er det ikke litt drøyt å bli sammen etter dere bare har møtt hverandre to ganger?

8734712[/snapback]

Fungerer for noen :) Nå var de to gangene over lenge tid for vår del da men.

 

Kult forran webcam, og dere er 14? Jaja.

8734747[/snapback]

 

for meg var det slutt med det der i 5. klasse, men klart det er spennende for noen ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare spøre litt om henne?

hva hun gjør på og slikt. Om familien hennes. Kanskje fortelel itt om deg?

Eller se en film og snakke litt om den senere.

 

Iom at dere bare er 14 så blir det vel ikke aktuelt med en vin-flaske for å løse opp stemmninga.

 

Mener selv at når du har truffet den virkelig elkser og vil dele livet med, så kan dere begge nyte stillheten.

 

Du kan jo spørre om du skal masere henne på ruggen/nakken? Da blir hun nok stille, OG det føles ikke ratrt, siden dere begge antageligvis nyter situasjonen.

 

Eller bare sitte ved siden av hverandre å se en god film, mens du forsiiktig stryker henne over nakken/ansiktet/hodet eller andre kroppsdeler.

Spør hva hun liker, intererser osv. Eller bare si at du har savnet henne, så sier nok hun det samme, og så kommer praten ivei :thumbup:

 

Lykke til uansett!

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg er sammen med ei jente som jeg har bare møtt 2ganger før (Før vi ble sammen). Vi snakker på msn hver dag men nå skal jeg altså reise opp men problemet er: hva søren skal jeg snakke om?Jeg er egentlig veldig sjenert fra før og enda mer når jeg er sammen med jenter.

Plis gi tips er så redd får at det blir sånn her : "Fint vær ja..jaja..mmm"+ en lang stillhet.

Takker på Forhånd for alle svar :)

P.S vi er bare 14 så ta litt hensyn.

8734376[/snapback]

 

 

Når du møter henne kan du gi henne noen komplimenter og spørre litt hva hun har gjort i dag og hva hun har planer om osv.

 

Er jo ikke noe vanskelig å smalltalke litt, bare om alt og ingenting, og før du vet ordet av det er du i en diskusjon om ettellerannet. ;)

Lenke til kommentar

"Hva har du gjort i dag?" "Hva skal du i morgen?"

 

Da trenger du ikke snakke en gang, bare sitte å høre på masse crap og gjente det hun sier når du svarer og legge til en egen mening. Haha nei ikke gjør det.

 

 

Bare prøv å få igang en samtale. Snakk om alt mulig og ingenting, uanset hva det er.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...