bandreas Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Er alchemist/herb og drev å lagde meg den valige dosen dmg pots for melee da jeg plutselig kommer på dette med battle elixirs osv. Så til min store forskrekkelse ser jeg at alt av ap buffs en rogue kan bruke (og alle andre melee for den saks skyld) er battle elixirs. Så nå kan jeg kun bruke en, istedet for 4-5 Flask of Relentless Assault er jo god pot'n. Men denne er battle elixir på lik linje med Elixir of Mastery, Onlslaught Elixir, Fel Strenght Elixir og Elixir of Major Agility! Nå skjønner jeg ikke hva folkene bak denne "ideen" har tenkt. For nå blir alle "dårligere" pots totalt unødvendige! Er det en tanke bak dette som jeg ikke har sett? For jeg sitter her som et spm tegn helt frustrert... totalt unødvendig etter min mening! BAH!
storken Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 synes det er bra! kosta jo flesk å raide, det gjør det ikke lengre:P
MaxXRebo Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Vil tippe litt av poenget ligger i at folk skal slippe å farme seg ihjel for å skaffe 4-5 stacks med forskjellige pots til raids, og da blir det fort veldig casual vennlig. at det skulle påvirke encounters så fryktelig mye har jeg vondt for å tro
John Keats Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 De som synes det er unødvendig og teit har ikke raida nok
CyprieN Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Som patch notes sier, det er nå 2 typer pots i spillet, flask teller som begge. Battle og Guardian. I resultat av dette så stacker nå pots med buffs. Elixirs now stack in two categories, Battle (Offensive) and Guardian (Defensive) Elixirs. You can only have one of each type of Elixir up at a time. As a result Elixirs now stack with class abilities such as Arcane Intellect. Mener jeg leste en blue post på at og raid instancer og blir tilpasset endringene til pots. Sikkert noen andre som har lest den og, fint om de kunne postet den om de vet hvor den er Det er en litt kjip nerf siden man kunne potte så mye å tjene mye på detm Mens på en annen side så trenger man ikke grinde så utrolig mye for å få det man trenger.
xanth0s Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Synes de kunne ha latt oss bruke 2 battle elixir. som f.eks. Adep't elixir og +healing elixir. Eller Adep't elixir og Elixir of Mastery.
War Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Begynnte kanskje med litt wowing i dag, kan noen fortelle om disse pots? Hvor kjøper man dem og hvorfor eller hvordan kan man kjøpe dem.
Gakks Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Begynnte kanskje med litt wowing i dag, kan noen fortelle om disse pots? Hvor kjøper man dem og hvorfor eller hvordan kan man kjøpe dem. 8737893[/snapback] Det er diverse yrker i WoW hvor man kan lage eller samle ulike ting. Det det her er snakk om er yrket alchemy hvor man lager potions som kan fylle opp helse eller manaen din og mange diverse andre ting. Du kommer til å finne ut av disse tingene når du starter å spille.
DeadbeaT Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Ideen er jo soleklar: nå kan blizzard endelig balansere instancene i et scenario hvor ikke alle raidmedlemmer er drugged opp til randen, som igjen gjorde det forferdelig dyrt å raide. På den måten blir det utfordrende instancer selv om du ikke må bruker en båtlast emd gull per forsøk på bosser.
Are.......... Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Ideen er jo soleklar: nå kan blizzard endelig balansere instancene i et scenario hvor ikke alle raidmedlemmer er drugged opp til randen, som igjen gjorde det forferdelig dyrt å raide. På den måten blir det utfordrende instancer selv om du ikke må bruker en båtlast emd gull per forsøk på bosser. 8738061[/snapback] Utifra det du sier nå, så høres dette bare positivt ut. Ikke det at jeg har raidet noe, så selv vet jeg ikke hvordan dette egentlig er, men.
CyprieN Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Ideen er jo soleklar: nå kan blizzard endelig balansere instancene i et scenario hvor ikke alle raidmedlemmer er drugged opp til randen, som igjen gjorde det forferdelig dyrt å raide. På den måten blir det utfordrende instancer selv om du ikke må bruker en båtlast emd gull per forsøk på bosser. 8738061[/snapback] Utifra det du sier nå, så høres dette bare positivt ut. Ikke det at jeg har raidet noe, så selv vet jeg ikke hvordan dette egentlig er, men. 8738180[/snapback] Tja kan fortelle hvor mye billigere det har blitt, i stede for å bruke opp mot 250g på herbs for å få pots så kan jeg faktisk gidde å herbe alt jeg trenger. Så pots til raids for meg er nå gratis fordi jeg faktisk gidder å herbe alt jeg trenger. Samt at lvl 70 flasks er jo egentlig ganske lette å lage
TheScorp Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Utifra det du sier nå, så høres dette bare positivt ut. Ikke det at jeg har raidet noe, så selv vet jeg ikke hvordan dette egentlig er, men. 8738180[/snapback] På ett vanlig raid gikk det rundt 2-300 gull bare i pots, consumables og lignende for meg. Da er reperasjonskostnadene ikke inkludert. For progress raids, måtte jeg ut med mellom 4-600 gull etter hvor lenge vi raidet. Nå derimot er det bare herlig
likferd Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Ideen er veldig god, og tanken bak er enda bedre. Utførelsen er derimot ekstremt dårlig, med tanke på at flasks stort sett er bedre en 2 elixirs, varer dobbelt så lenge, og du mister ikke den på en wipe. Konlusjonen blir at alle f.eks alle healere bruker mighty restoration, og du mister valgmulighetene du hadde, og alchemy går på en knekk. Jaja, alchemists kan jo fortsatt selge flasks tenker du, men da fant blizzard på at man kunne kjøpe flasks fra vendor med instance drops, som er bedre en alchemy flasks. Genialt.
Entity extraction Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 På den ene siden er jeg glad for denne endringen, på den andre siden ikke. Glad fordi det ikke er så dyrt å raide nå ikke fullt så glad fordi jeg ikke kan bruke de pots jeg vil. Har hatt alchemy lenge, men tenker nå på å velge et annet yrke
War Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Glemte å fortelle at jeg hadde en 70 prest med full alchemy men har ikke spillt på 3 mnd og hørt masse nytt om pots og alchemy. Så at man kan kjøpe hp og mana for spirit shards osv.
Tåkefyrste Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Ideen er jo soleklar: nå kan blizzard endelig balansere instancene i et scenario hvor ikke alle raidmedlemmer er drugged opp til randen, som igjen gjorde det forferdelig dyrt å raide. På den måten blir det utfordrende instancer selv om du ikke må bruker en båtlast emd gull per forsøk på bosser. 8738061[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre selv. Synes denne endringen er kjempeflott. Kjipt med encounters som krever at alle i raidet har 50 forskjellige pots på seg, noe som nå ikke er mulig lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå