Gå til innhold

woho! toppkarakter i mat&helse!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Egentlig vil jeg innrømme at jeg ikke er noen god kokk sånn egentlig. Bare at jeg smisker sånn med læreren og spør alltid "Er det noe mer jeg kan gjøre? :)" - Den er alltid fulltreffer. Så digger jo lærern meg og gir meg den klemmen når vi er ferdig med timen oO

8780990[/snapback]

Jeg håper læreren er en dame. Hvis det er en mann, hadde jeg vært skeptisk.

Lenke til kommentar

i min klasse trengte ikke jentene å gjøre noe spesielt for å få veldig høy karakter :(

mens gutta som virkelig prøvde å få god karakter, gikk det ikke så bra med. Vi hadde kvinnelig (litt gammel) lærer.

Jeg fikk 5, og det var takket være fordi jeg spurte om hva jeg måtte gjøre for å få bedre karakter

Endret av Craigmick
Lenke til kommentar
i min klasse trengte ikke jentene å gjøre noe spesielt for å få veldig høy karakter :(

mens gutta som virkelig prøvde å få god karakter, gikk det ikke så bra med. Vi hadde kvinnelig (litt gammel) lærer.

Jeg fikk 5, og det var takket være fordi jeg spurte om hva jeg måtte gjøre for å få bedre karakter

8782175[/snapback]

Vi hadde det samme "problemet". Fikk seriøst 3'er til jul. Spurte hva jeg måtte gjøre bedre, fikk 5'er på prosjekt men alikevel så endte jeg opp med 4.

Fikk 5 derimot i kunst & håndverk.. heldigvis

Edit: Gratulerer med 6'ern :thumbup:

Endret av Horseofcourse
Lenke til kommentar
Egentlig vil jeg innrømme at jeg ikke er noen god kokk sånn egentlig. Bare at jeg smisker sånn med læreren og spør alltid "Er det noe mer jeg kan gjøre? :)" - Den er alltid fulltreffer. Så digger jo lærern meg og gir meg den klemmen når vi er ferdig med timen oO

8780990[/snapback]

Jeg håper læreren er en dame. Hvis det er en mann, hadde jeg vært skeptisk.

8781394[/snapback]

Det er en svensk kvinne, ;)

Takk alle sammen :)

Endret av WIP-Slettes-Gh79d3mO
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...