Dernel Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jaja samma det diskusjon er diskusjon. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Gratulerer. Håper selv på en 6'er. Tror i hvert fall jeg har en sjanse. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Egentlig vil jeg innrømme at jeg ikke er noen god kokk sånn egentlig. Bare at jeg smisker sånn med læreren og spør alltid "Er det noe mer jeg kan gjøre? " - Den er alltid fulltreffer. Så digger jo lærern meg og gir meg den klemmen når vi er ferdig med timen oO Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Egentlig vil jeg innrømme at jeg ikke er noen god kokk sånn egentlig. Bare at jeg smisker sånn med læreren og spør alltid "Er det noe mer jeg kan gjøre? " - Den er alltid fulltreffer. Så digger jo lærern meg og gir meg den klemmen når vi er ferdig med timen oO 8780990[/snapback] Jeg håper læreren er en dame. Hvis det er en mann, hadde jeg vært skeptisk. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) i min klasse trengte ikke jentene å gjøre noe spesielt for å få veldig høy karakter mens gutta som virkelig prøvde å få god karakter, gikk det ikke så bra med. Vi hadde kvinnelig (litt gammel) lærer. Jeg fikk 5, og det var takket være fordi jeg spurte om hva jeg måtte gjøre for å få bedre karakter Endret 4. juni 2007 av Craigmick Lenke til kommentar
wilai Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Craigmick, det er slik du får 5. Kan ikkje bare lage mat og sitte å se på dei andre. Fikk 5+ mangle 50 av 52 poeng, så nær 6 Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) i min klasse trengte ikke jentene å gjøre noe spesielt for å få veldig høy karakter mens gutta som virkelig prøvde å få god karakter, gikk det ikke så bra med. Vi hadde kvinnelig (litt gammel) lærer. Jeg fikk 5, og det var takket være fordi jeg spurte om hva jeg måtte gjøre for å få bedre karakter 8782175[/snapback] Vi hadde det samme "problemet". Fikk seriøst 3'er til jul. Spurte hva jeg måtte gjøre bedre, fikk 5'er på prosjekt men alikevel så endte jeg opp med 4. Fikk 5 derimot i kunst & håndverk.. heldigvis Edit: Gratulerer med 6'ern Endret 4. juni 2007 av Horseofcourse Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Egentlig vil jeg innrømme at jeg ikke er noen god kokk sånn egentlig. Bare at jeg smisker sånn med læreren og spør alltid "Er det noe mer jeg kan gjøre? " - Den er alltid fulltreffer. Så digger jo lærern meg og gir meg den klemmen når vi er ferdig med timen oO 8780990[/snapback] Jeg håper læreren er en dame. Hvis det er en mann, hadde jeg vært skeptisk. 8781394[/snapback] Det er en svensk kvinne, Takk alle sammen Endret 5. juni 2007 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
FourAces Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Gratulerer Selv var jeg kanskje klassens værste i mat og helse. En gang tørket jeg opp oppvasken med en gulvfille gjett om læreren ble sur da hun oppdaget det men jeg klarte utrolig nok å få 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå