Gå til innhold

halo 2, må ma ha vista?


Anbefalte innlegg

Hei

jeg er en stor fan av halo, men misliker å spille det på konsoll, har derfor venta veldig lenge på dette spillet, men jeg hører rykter om at man MÅ ha windows vista, er man virkelig nødt til dette? Er jeg nødt til å instalere et nytt os for å spille halo 2?

 

Btw, må jeg også da ha direct x 10 støtte på skjermkortet mitt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Drar opp denne.

 

Ville veldig gjerne prøvd Halo 2, men jeg sitter i XP og har ingen planer om å "oppgradere" til Vista. Finnes det noen måter e.l. å gjøre dette på?

8910163[/snapback]

Ja, jeg spiller Halo 2 på XP :w00t: , men tror ikke det er lovlig å poste løsningen på dette forumet, da det dreier seg om en uoffisiell patch.

Lenke til kommentar
Drar opp denne.

 

Ville veldig gjerne prøvd Halo 2, men jeg sitter i XP og har ingen planer om å "oppgradere" til Vista. Finnes det noen måter e.l. å gjøre dette på?

8910163[/snapback]

Ja, jeg spiller Halo 2 på XP :w00t: , men tror ikke det er lovlig å poste løsningen på dette forumet, da det dreier seg om en uoffisiell patch.

8941950[/snapback]

 

Ah, konge!

 

Ser ut som jeg kjøper Halo 2, da :)

Lenke til kommentar
Ehh... En patch må da være lov, dersom det da ikke er et helt piratkopiert spill i denne "patchen" :p

8942348[/snapback]

Patchen er laget av folk som også lager piratkopier, og veien er kort fra patchen til en piratkopi hvis jeg linker til siden der den er funnet :hmm: . Dog fungerer den helt fint på min lovlige versjon av Halo 2! Hvis jeg får velsignese fra en moderator kan jeg legge ut patchen på Rapidshare og linke til den i tråden her. Ellers kan man jo Google - jamfør forrige post.

Endret av jultomten
Lenke til kommentar

Uoffisiell patch?

 

Jeg har iallefall hørt at Microsoft bæsja seg på leggen når Halo 2 og Shadowrun ble solgt som Bundle på Amazon. Det fulgte nemlig med en patch som fikk Halo 2 til å fungere på XP.

 

Det er ikke umulig at det er samme greia.

Lenke til kommentar
Hei

jeg er en stor fan av  halo, men misliker å spille det på konsoll, har derfor venta veldig lenge på dette spillet, men jeg hører rykter om at man MÅ ha windows vista, er man virkelig nødt til dette? Er jeg nødt til å instalere et nytt os for å spille halo 2?

 

Btw, må jeg også da ha direct x 10 støtte på skjermkortet mitt?

8734181[/snapback]

Nei, du må ikke ha Vista.

 

Du kan installere Halo 2 Windows XP Patch (følg instruksene i readme.txt eller .nfo fila.)

 

Rar fila inneholder ikke en crack av noe slag, og kan brukes om du har kjøpt spillet. Bør derfor være lovlig å bruke og linke til... MS burde se positivt på at denne har kommet ut, å det er fullt mulig salget går opp. :)

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Patchen fungerer ikke på LIVE tjenesten og "Network" fungerer heller ikke. Du kan spille til mission 12, men da står det at Halo 2 må aktiveres. Bare PM meg, sender en link hvis det har kommet en løsning på problemene.

 

Skal installere en strippa versjon av Vista på bare 200 mb, =D. Da kan jeg spille Halo 2, heh ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...