Gå til innhold

Noen erfaringer med W610?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe en Sony Ericsson W610i, fordi den ser ut til å passe mine behov, men siden amobil.no ikke har laget en test av telefonen, må jeg spørre dere om råd. Er dette en bra mobil?

- Og til amobil.no, hvorfor har dere ikke laget en test enda? Den kom jo ut den 4. eller 5. Mai..

Men hvis dere har noen bedre forslag, passe bra kamera, tynn og lett, Sony ericsson, så si ifra! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer å kjøpe en Sony Ericsson W610i, fordi den ser ut til å passe mine behov, men siden amobil.no ikke har laget en test av telefonen, må jeg spørre dere om råd. Er dette en bra mobil?

- Og til amobil.no, hvorfor har dere ikke laget en test enda? Den kom jo ut den 4. eller 5. Mai..

Men hvis dere har noen bedre forslag, passe bra kamera, tynn og lett, Sony ericsson, så si ifra! :D

8734093[/snapback]

Hei.

Jeg har w610i,har hatt den i noen uker og er kjempe fornøyd :thumbup: godt kamera,god mp3 spiller med walkman v.2.

Mobilen føles veldig solid og ikke noe knirking.

Veldig bra mobil annbefales av meg :yes:

Lenke til kommentar
Jeg har telefonen, den funker bra bortsett fra susinga som er et problem når du spiller av lyd.

8741162[/snapback]

Ikke noe susing fra min mobil :!: har du prøvd med et annet headsettet?

Endret av gunnar.,89
Lenke til kommentar
egentlig trenger jeg ikke Walkman telefon fordi jeg har iPod, men kan k610 være noe da?

8743441[/snapback]

K610 er en god allround mobil som du sikkert blir fornøyd med,men smaken er som baken og den er delt i to :D

Kan da også foreslå k550i og nokia 6300 som er i samme prisklasse som du kan vurdere

yeeeii innlegg nr 200 :w00t::fun:

Endret av gunnar.,89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...