Gå til innhold

Priser på Kreta.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Var på Kreta i fjor, bodde i Platanias. Såvidt jeg husker kostet en pils 3,5 euro på mitt favorittsted. Mat lå på rundt 8-10 euro og oppover. På havnen i Chania var det merkbart dyrere, men det gjelder vel å se det an litt. Maten var forresten bra nesten over alt, utenom et par pizzaer som jeg prøvde til lunsj. Dette er tydeligvis noe de ikke kan der nede, de var mer vassen omelett enn pizza. Anbefaler forresten en tur til Elafonisi-stranden og Samaria-ravinen hvis du liker å svette litt. :)

Lenke til kommentar

Badelandet utenfor Chania var også knakende morsomt, holdt på å le meg skakk i det ene rutsjebanen der. Ellers så er det jo mye turister i området midt på sommeren, men det må man bare regne med. Det plager ikke meg ihvertfall. Platanias var full av juggel, men folk er veldig vennlige i motsetning til visse andre turistplasser som f.eks. Gran Canaria, der det er mange innpåslitne selgere. Du kommer helt sikkert til å få en fin tur, du har mulighet til å få en fin dose strandliv og byliv på samme tur, akkurat slik det skal være! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...