Odovacer Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hei. Lurer på hvordan prisnivået er på Kreta, f.eks. hvor mye man burde regne sånn ca til å betale for en middag, pils ol? Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hei! Var på Kreta i fjor, bodde i Platanias. Såvidt jeg husker kostet en pils 3,5 euro på mitt favorittsted. Mat lå på rundt 8-10 euro og oppover. På havnen i Chania var det merkbart dyrere, men det gjelder vel å se det an litt. Maten var forresten bra nesten over alt, utenom et par pizzaer som jeg prøvde til lunsj. Dette er tydeligvis noe de ikke kan der nede, de var mer vassen omelett enn pizza. Anbefaler forresten en tur til Elafonisi-stranden og Samaria-ravinen hvis du liker å svette litt. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Supert! Tusen takk. Skal forresten være litt rundt Chania, så takk for tips Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Badelandet utenfor Chania var også knakende morsomt, holdt på å le meg skakk i det ene rutsjebanen der. Ellers så er det jo mye turister i området midt på sommeren, men det må man bare regne med. Det plager ikke meg ihvertfall. Platanias var full av juggel, men folk er veldig vennlige i motsetning til visse andre turistplasser som f.eks. Gran Canaria, der det er mange innpåslitne selgere. Du kommer helt sikkert til å få en fin tur, du har mulighet til å få en fin dose strandliv og byliv på samme tur, akkurat slik det skal være! Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Husker du hva badelandet heter slik at jeg kan skrive det ned? Har lyst til å teste litt forskjellige ting, og ikke bare ligge på stranden dag ut og dag inn Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Limnoupolis ser jeg det heter. En kjapp tur i taxi så er du der. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Supert! Tusen takk (Skal takke fra madammen og ) Endret 31. mai 2007 av Odovacer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå