Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kofferttenkende mannfolk..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kvinner og menn tenker like mye på sex, men det er bare det at menn tenker høyt, kvinner er livredde for å si noe erotisk. De har en integrert alarm som går av når de tenker på sex, og husker derfor på å ikke si noe. Kanskje det er derfor de er så sure 24/7, fordi de hører en alarm hvert 10. sek.

Lenke til kommentar
Kvinner og menn tenker like mye på sex, men det er bare det at menn tenker høyt, kvinner er livredde for å si noe erotisk. De har en integrert alarm som går av når de tenker på sex, og husker derfor på å ikke si noe. Kanskje det er derfor de er så sure 24/7, fordi de hører en alarm hvert 10. sek.

8734091[/snapback]

Jeg tror dette kommer veldig an på person og alder.

Lenke til kommentar
Tenker som regel ikke på sex faktiskt, hvorfor skal jeg det..? Har så mange andre bekymringer og ting jeg har å tenke på fortia..

8736473[/snapback]

sant det =)

Har opplevd damer som ikke tenker annet enn koffert og snur og vender på alt som sies sånn at d høres koffert ut for de...

Menneske er seg selv lik ;P

Lenke til kommentar

Tenker nesten aldri på sex og tror jeg aldri har snakket om sex heller . . .

Ingen andre jeg kjenner snakker om det heller, eneste jeg har hørt er noe som; "pulte du hu i på danskebåten i helga eller?"

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Jeg tenker faktisk en del på sex. Ikke i den forstand at jeg vil pule alle og enhver,

men heller slik at jeg gleder meg til meg å kjæresten ligger i samem seng og kan være med hverandre igjen. Helst nakne da.

Så jeg tenker vel heller på intime-stunder-med-kjæresten? :hmm:

Lenke til kommentar

Kofferthumor er noe av det verste jeg veit om, utrolig slitsomt å være med noen som tenker koffert hele tiden, bare det er snakk om noe som såvidt kan tøtsje innom "sex-banen" så skrattler de, sitter igjen og har lyst å spørre om de er 14 år eller lignende.

Lenke til kommentar

Jeg minner om retningslinjene som sier at reklamering for egne sider ikke nødvendigvis er tillatt. Trådstarter har her laget flere tråder som rett og slett er linker til SIN EGEN blogg.

Om man har noe å si, kan man skrive det i tråden man åpner, ikke legge ut linker og annet, det virker helt feil. Denne og de andre trådene stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...