v85 Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Har kjøpt meg en Motorola t720 mobil. Er veldig fornøyd MEN, det er en ting jeg lurer på... Det er meldingene. Er det noen som vet hvordan man lagrer meldingene i innboks på telefon-minnet, istedenfor på sim?? Dette hadde vært veeldig kjekt, for med mitt sim-kort (netcom kontantkort) har jeg bare plass til rundt 16 stk... kjedelig :-? Jeg har s/w versjon T720_G.05.08.40R, hvis det har noe å si.. Og, er det noen som vet hvor man kan få tak i ting å laste ned til t720? Som for eks. ringetoner, screensavers, bakgrunnsbilder eller spill..?? Sida til Motorola er det ikke akkurat så veldig hjelp i... På forhånd takk for hjelpa Lenke til kommentar
jkv Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Det er ikke mye jeg har funnet av ringetoner og slikt. Jeg forsøkte å bestille fra handango (dit motorola sender deg), betalte med kredittkort for et spill - og det funker ikke. Har sendt to mail til support der uten svar, og motorola norge sier de "jobber med saken"... Ellers er det en fin telefon, synd at de ikke tar tilbudet av tilleggstjenester mer på alvor - der er det jo faktisk penger å hente! Lenke til kommentar
kapabel Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg har lasten ned ringetoner, bakgrunds bilder og spill/programmer fra nettet - helt gratis. Bortsett fra wap kostnadene Her er et sted for spill og programmer : http://midlet.org/jsp/index2.jsp - her er det bare å laste ned. Bakgrunds bilder finner jeg på motorola sitt eget nett sted - jeg bare laster de ned. Ringetoner - laster ned midi filer på dataen. Så er det bare å skaffe seg litt web plass, feks. home.no. Det er bare å laste opp det man ønsker på sitt web sted, for så å gå inn fra wap browseren på mobilen og laste det ned. Fungerer helt fint hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå