haavard81 Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Noen tips på hvordan komme seg inn i en annens brukers "my documents mappe", jeg kom i skade for å slette den ene brukeren på pcen min, mappen i documents and settings ligger der enda(med innhold). Men når jeg prøver å åpne mappen får jeg bare Acess Denided. Vet noen om noen prog eller metoder å komme seg inn i mappen på? Lenke til kommentar
Nimr0d Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Har du admin rettigheter? If so, velg egenskaper på din egen mappe og sjekk av "gjør mappen privat". Da tror jeg det skal gå... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Noen tips på hvordan komme seg inn i en annens brukers "my documents mappe", jeg kom i skade for å slette den ene brukeren på pcen min, mappen i documents and settings ligger der enda(med innhold). Men når jeg prøver å åpne mappen får jeg bare Acess Denided. Vet noen om noen prog eller metoder å komme seg inn i mappen på? Du har en dobbelpost. Trykk på "Rediger/Edit" og merk av Slett medlingen". Lenke til kommentar
haavard81 Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 står forsatt fast.. finner ei løsning .. anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå