Gå til innhold

Enda en Pulsklokke tråd, help a fellah out...

Anbefalte innlegg

Hei på du!

Jeg løper en del uten noe mål og mening, bortsett fra å løpe. Jeg har ingen ambisjoner om å springe så og så fort, slanke meg eller se "bedre" ut (som om det er mulig anyways... :p ).

Jeg løper fordi jeg liker det, så enkelt er det egentlig...

Jeg er og litt teknologi frelst og har derfor tenkt litt på en pulsklokke, men jeg har et KRAV til funksjon. Jeg MÅ kunne koble den til PC for å få se grafer/info i etterkant. (Det er ikke så viktig for meg å vite hvilken puls jeg har når jeg løper).

Jeg har sett Pulsar sine toppmodeller har dette, men finnes det noen andre, mer rimelige alternativer?

Hilsen en som løper uten mening, som løfter uten noen planer om å bli sterk, som gir blanke F i kosthold og ler litt av alle trådene om kosttilskudd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, vet ikke så mye om andre modeller enn Polar. Selv bruker jeg Polar s810i, den fungerer meget bra. Andre polarmodeller er også å anbefale, f.eks s610i dersom man fortsatt kan få tak i den. Kobles enkelt og greit til Pc via infrarød. Du får også med et program som viser deg grafer og lignende, meget nyttig!

Lenke til kommentar

jeg ville ha godt for Polar sine klokker, selv om de er litt dyre så får du mye for pengene, har selv en Polar klokke når jeg sykkler til å måle puls. gj.snitt puls osv. De andre pulsklokkene kan være lite brukervendlige og rare

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...