Submoose Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Her er min handlekurv til en PC som skal kjøpes i sommer: Link Som dere ser så er ikke dette billig, så budsjettet har en stopp på +/- 16'000,- Noen som har noen kommentarer til dette oppsettet? (Noe som burde byttes ut for maksimal ytelse?) Har (som sett i handlevogen) minne, mus, tastatur og musematte fra før av. Endret 29. mai 2007 av Submoose Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Her er min handlekurv til en PC som skal kjøpes i sommer: Link Som dere ser så er ikke dette billig, så budsjettet har en stopp på +/- 16'000,- Noen som har noen kommentarer til dette oppsettet? (Noe som burde byttes ut for maksimal ytelse?) Har (som sett i handlevogen) minne, mus, tastatur og musematte fra før av. 8733885[/snapback] Hvis du skal kjøpe det så bra og skal kjøpe til sommeren så senker intel prisene på sine produkter 22juli, da kan du kjøpe Q6600 til samme prisen som E6600 koster nå, bare et tips Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Takker for svar. Skal sjekke prisene igjen til sommeren Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Til sommeren.. Det kommer nye priser og produkter forløpende, så det nytter ikke å planlegge ett PC kjøp flere måneder på forhånd den dag i dag Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg er klar over det, og vil jo da oppdatere handlevognen etter behov. (Selvom sommeren er 1 måned unna) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå