thrml Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg har ikke så mye peiling på bilder men dette var virkelig vakkert Lenke til kommentar
Climber Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg synes det var bra, fordi det er noe _mer_ enn bare en solnedgang. Strømningene i vannet gjorde at jeg synes det ble litt dynamikk i bildet. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg synes det var et bra bilde. Hjalp på siden du fikk strømmen til og virke levende og i bevegelse, sammen med den fine horisonten. Må bare spørre. Har du justert noe på bilde i fotoshop, eller kommer det rett fra kamera? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Flott bilde =) Bra at du har skjønt det med å ta med noe mer enn bare sola. Greit nok, sola er fin den, men blir litt kjedelig når vi har sett det så mange ganger. Derfor er det veldig fint at du har tatt med noe annet, og gjør dette til et veldig fint bilde =) Jeg ville likt å se bildet med litt lenger lukketid, for å få enda mer slør i vannet. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Jeg synes det var et bra bilde. Hjalp på siden du fikk strømmen til og virke levende og i bevegelse, sammen med den fine horisonten. Må bare spørre. Har du justert noe på bilde i fotoshop, eller kommer det rett fra kamera? 8734097[/snapback] Tar alle mine bilder i raw så de må justeres før bruk ja. Men strømmen er slik eksponert, er farger, kontraster og slikt som blir justert... Endret 29. mai 2007 av Sportive. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg synes det var et bra bilde. Hjalp på siden du fikk strømmen til og virke levende og i bevegelse, sammen med den fine horisonten. Må bare spørre. Har du justert noe på bilde i fotoshop, eller kommer det rett fra kamera? 8734097[/snapback] Tar alle mine bilder i raw så de må justeres før bruk ja. Men strømmen er slik eksponert, er farger, kontraster og slikt som blir justert... 8734213[/snapback] Har tatt et par bilder i raw, og de har blitt lyse. Hva er det du endrer på dem i fotoshop? Lysstyrke, farger, kontrast? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Du har ikke en versjon jeg kan bruke som wallpaper da? Dvs større... Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Fantastisk vakkert bilde! Sinnsyk dybde i bildet, vannet i stenene er rått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå