Sasquatch Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Noen her som leser tegneseriebladet tempo? Det var populært på 70-80 tallet. Inneholder kjente og kjære tegneserier som Dan Cooper, Lucky Luke, Bruno Brazil, Yalek (min favoritt + Lucky Luke), Asterix, Tin Tin og flere.. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Vi har en masse av dem. Fatteren kjøpte dem når han var "liten". Ganske kule igrunn. Lenke til kommentar
Sasquatch Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Vi har en masse av dem. Fatteren kjøpte dem når han var "liten". Ganske kule igrunn. 8757567[/snapback] Jeg var også heldig og 'arve' dem.. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Sitat fra "Tempo", av Jokke & Valentinerne: Allan Falk er i trøbbelJim Connor er i støtet Captain Haddock er på fylla Løytnant Blueberry i fengsel, som vanlig Bernhard { } over roret Dan Cooper er i Norge Asterix i Spania og jeg og bruttern på stuegølvet leste tempo vi leste tempo vi leste Tempo vi leste Tempo Europas beste tegneserie Måtte bare sitere en nydelig sang, som handler om dette Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Har lest et av dem, som brodern kjøpte en gang på en brukthandler tidlig på 80-tallet. Jeg var for ung til å lese det selv når det kom ut på 70-tallet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Har lest pappas gamle TEMPO-blader hver sommer hos farmor i en årrekke. Fantastisk blad, introdusert meg for mange gode tegneserier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå