cfcmegafan Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) valget står mellom denne og denne den fra elprice har 2 gig med ram ... mens den fra xd har blitt kåret til best i test.... er litt usikker på graffikkortet fra den fra elprice, pcen skal brukes til spill som wow, 1.6 og fifa.+ skole. eg personlig liker designet på hpen bedre en aceren, men visst det er masse å hente på aceren tar eg den.. PS det går an og komme med andre tilbud i samme prisklasse Endret 29. mai 2007 av cfcmegafan Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 aceren har intigrert grafikk. totalt ubrukelig til spill hp'en har dedikert skjermkort og klarer litt mer Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 KAn annbefale den Hp maskinen, har den selv og er kjempe fornøyd, har testet wow og cs på den og det fungerer utmerket, litt lag inne i store byer som shattrath Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 fant en annen du kan se på http://www.multicom.no/SystemConfigurator....258%3bfl%3a1701 Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvorfor Bumper du? vi har jo svart deg uten en eneste tilbake melding , ikke rart ingen flere gidder å svare her! HVorfor svarer du ikke på det vi har skrevet? Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvis du skal bruke den til spill i heletatt så velg Hpen! Men den er heller ingen spill pc, men funker fint til Steam spill! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Et alternativ til den første Aceren du linket til, kan denne kanskje være. Riktignok 1000,- dyrere, men da får du også 2GB minne, og en bedre grafikkløsning. Endret 31. mai 2007 av nerf Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Hvorfor Bumper du? vi har jo svart deg uten en eneste tilbake melding , ikke rart ingen flere gidder å svare her! HVorfor svarer du ikke på det vi har skrevet? 8751219[/snapback] Hvis du skal bruke den til spill i heletatt så velg Hpen!Men den er heller ingen spill pc, men funker fint til Steam spill! 8751231[/snapback] du trenger ikke å klikke Kim92.. eg vil berre ha flere innspill, det er ikke noe galt med det du har skrevet... ro ned......... Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Om du trenger flere innspill, så er jeg også for HP-maskinen. Bare et hint, ønsker du flere svar, så spør videre, eller svar på innleggene. Grunnen for at du ikke får så mange svar, er at man tror at emnet er død. Dessverre er det mange brukere som spør om en ting, og mange svarer. Men trådstarteren svarer ikke på noen av innleggene. Hva er da vitsen med å forsette å svare på spørsmålet til trådstarter? Mitt hint: Ønsker du flere svar, så vær mer aktiv, og bump mindre... Men hvorfor må du ha en maskin med 2 gig ram? Ekstra minne kan du alltids bare kjøpe senere og. Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 jeg Må ikke ha en maskin med 2gb ram, men tar ikke vista en del av rammen?? tror eg går for hpen så kan eg eventuelt oppgradere ramen om nødvendig:D Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Enig med deg der har også tenkt på å oppgradere ramen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå