MadRos Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Hei, spilte wow overigår mistet all internett. Idag får jeg beskjed at adsl selskapet har skiftet til PPPOe fikk passord og greier. Putter dette her i routeren min og slår på WoW. spiller litt og bruker lang tid å loade... så etter 2-3 min blir disca all internett blir "frakoblet", og venter 20 sec. blir alt bra igjen... og samme om og om igjennn... Jeg har en modem( har en Ventelo modem, men har ikke Adsl fra dem lol) PPPoE og den er koblet til min Asus router. Jeg har omstilt routeren til PPPoe og internett min funker. Men når jeg logger i wow begynner "Wlan" lyset i blinke, ellers lyser den hele tiden, og da stopper internett og jeg blir disc. ut fra WoW... Noen oplevd dette før? Hvorfor SKjer dette? EDIT: bruker ikke trådløs, bare at to PC er koblet til routeren. Og nå vil den ikke engang logge seg inn, wow klikker min internett har ikke blitt bedre, Gud Jeg håper virkelig min internett leverandør går konkurs.. det håper jeg Virkelig på.. hater deres adsl Endret 29. mai 2007 av hproslan Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Wlan lyset i routeren som begynner å blinke eller wan lampa i ventelo modemet som blinker når du spiller wow? Hvis det er wan lampa i modemet så kan det tyde på ustabil linje. Er det wlan lampa i routeren vil jeg anbefale firmware oppgradering av routeren da det er mest sannsynlig denne som ikke takler PPPoE. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 det er Wlan lampa til modemet som blinker, men det er helt kaotisk, noen ganger kan jeg spille helt fint 5 til 20 min.. mens andre ganger helt umulig... Lenke til kommentar
brucelee.will Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 fordi internettselskapen din er b2c som du selv sa i forrige post (den kobler seg av og på hvert andre minutt) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har du forwardet port for WOW? http://www.portforward.com/english/routers...of_Warcraft.htm Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har du forwardet port for WOW? http://www.portforward.com/english/routers...of_Warcraft.htm 9526245[/snapback] Hadde portene vært problemet, ville han ikke kunne logget på i det hele tatt. Trådstarter: Hvilken internet leverandør har du? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Er du sikker på at du ikke har satt på slik at ppoe'n reconnecter hvert andre minutt? det kan være verdt å sjekke opp ihvertfall Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Bumper og låner den her jeg, sånn ble plutselig internetten min i dag også! (har ppoe fra eidsiva bredbånd) Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 har b2c, nå som heter easytel (ironisk).. men jeg bruker ekstern nettverkskort, kjøpt fra elkjøp, da jeg brukte innebygget trådløskortet forsvant problemet hvertfal Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hvis tråden er løst så kan du skrive [LØST] i tittel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå