Gå til innhold

Hjelp! Wow blir disc. hver 2min i PPPOE, Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Hei, spilte wow overigår mistet all internett. Idag får jeg beskjed at adsl selskapet har skiftet til PPPOe :( fikk passord og greier. Putter dette her i routeren min og slår på WoW. spiller litt og bruker lang tid å loade... så etter 2-3 min blir disca all internett blir "frakoblet", og venter 20 sec. blir alt bra igjen... og samme om og om igjennn...

Jeg har en modem( har en Ventelo modem, men har ikke Adsl fra dem lol) PPPoE og den er koblet til min Asus router. Jeg har omstilt routeren til PPPoe og internett min funker. Men når jeg logger i wow begynner "Wlan" lyset i blinke, ellers lyser den hele tiden, og da stopper internett og jeg blir disc. ut fra WoW...

Noen oplevd dette før? Hvorfor SKjer dette?

EDIT: bruker ikke trådløs, bare at to PC er koblet til routeren.

Og nå vil den ikke engang logge seg inn, wow klikker min internett :( har ikke blitt bedre, Gud Jeg håper virkelig min internett leverandør går konkurs.. det håper jeg Virkelig på.. hater deres adsl

Endret av hproslan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wlan lyset i routeren som begynner å blinke eller wan lampa i ventelo modemet som blinker når du spiller wow?

Hvis det er wan lampa i modemet så kan det tyde på ustabil linje. Er det wlan lampa i routeren vil jeg anbefale firmware oppgradering av routeren da det er mest sannsynlig denne som ikke takler PPPoE.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...