Donnie Darko Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg har norsk tentamen i morgen og aner ikke hvordan jeg skal øve. Mange sier at man ikke trenger å øve til en norsk tentamen, men jeg er litt usikker der =/ Vi har ikke fått vite hva slags oppgaver vi får, men vi har fått et hefte der jeg tror det handler om rasistiske ting ol. Noen som har noen gode forslag til hvordan jeg burde øve? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Heter det "Norsk tentamen" eller "Norsktentamen"? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Hefte handler om innvandrere- Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Norsktentamen. Du kan vel sjekke litt orddeling. Og et godt tips til forberedelse er kommaregler, da/når kanskje, og/å. Slike feil trekker vel en del, spesielt kommafeil. Edit: Forberedelsesheftet har aldri gitt meg noe hjelp. Så vil vel ikke gå alt for hardt inn på det. Endret 29. mai 2007 av lago Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Det hefte må vi ha med fordi vi får oppgaver ut fra det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå