tehextinct Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Hey lurer på om jeg må stille inn noe spessielt i Bios for at alt skal fungere helt ordentlig? Har kjøpt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor HKCPU PSU RAM GPU Er det noe spess som må stilles inn i bios før jeg starter pc-en (har ikke bygget den enda, varer fra komplett skal være her innen fredag) Edit: Skrivefeil, glemte Linjeskift =D Takk Endret 29. mai 2007 av tehextinct Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Nei, som regel pleier det ikke det, det er bare å starte opp pcen å skjekke om den vil... Men du skal vel installere et OS først? Hvis den foreksempel ikke vil boote fra CD en eller lignende kan du jo skjekke i bios om alt er riktigt, og hvis det skal være noe annet feil kan du også prøve å restarte biosen... Å restarte biosen kan være en bra måte å løse problemer med et nytt hovedkort. Noe jeg har måttet gjøre selv med nye hovedkort... Så det er bare å prøve seg fram Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Ja det er en del ting du må sette deg inn i. 680i kan være vansklig. Nå er det mye info i faqen min(sign) Bruk bios template. Dominator er det mange som har hatt problemer med på 680i Husk lav volt 2.0v-2.1v ikke rate 2.4v hvorfor les linker fag. Hw link. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=680407 Endret 30. mai 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå