ostenxx Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Heisann! Leter etter en gratis versjon av Sim City 2000 på engelsk! ? Ja, dere hørte riktig: Sim City 2000! Håper noen kan hjelpe! Er ute etter link :o Lenke til kommentar
glabba Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Tror jeg hadde spillet på disketter eller noe en gang i tiden. Har ikke sett det på lenge, men dette er ikke forumet for PIRATKOPIERING. Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Det finnes drøssevis med sider der man kan laste ned gamle spill, lovlige og Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Det finnes drøssevis med sider der man kan laste ned gamle sider, lovlige og Laste ned gamle sider lovlig? wow :o Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg spurte ganske enkelt et helt streit spørsmål om spillet er å oppspore gratis. Siden det er så gamelt går jeg ut i fra at man i dag kan få det i gratisversjon hvis man laster det ned fra et nettsted med shareware. Hvis dette er ulovlig, ja, da gidder jeg overhode ikke å bruke penger på det. Det blir som å betale 500 kr for et urgammelt NES-spill! Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå